פרק 8

4.1K 167 78
                                    

היי, רק מודיעה שלא אתן אזהרות מראש לגבי חלקים מיניים, כל הסיפור הזה יהיה מיני (מיני, לא סוטה אני מקווה😝) ויהיו סמאטים..
מקווה שתאהבו, חג שמח ♥️

נ.מ ניק:

החלטתי שאני עושה מה שמרגיש לי נכון וזה כמובן לנשק אותו, מספיק, בלי לחשוב, רק לפעול.
תפסתי בפניו בשתי ידיי עכשיו וקירבתי אותן לשלי באיטיות כמעט מייסרת, שפתיו היו כמעט צמודות לשלי ויכולתי להבחין בעיניו שהלכו ונעצמו, הוא כבר רוצה את זה ואני לא הולך לתת לו לחכות.
הצמדתי את שפתיי לשפתיו והכנסתי את לשוני לפיו, נוגע בזו שלו. הרגשתי את הנשימות שלנו מתמזגות לנשימה אחת, הסנפתי את כל כולו אליי, הריח שלו שיכר אותי וגרם לי להתנהג כמו האדם שאני מנסה להסתיר שאני. אבל לא יכולתי עוד להסתיר את זה, המשיכה שלי אליו הייתה כמעט רעילה, והוא הולך לקבל את כל כולי, האני האמיתי שהוא יודע שאני.
דחפתי אותו אל המיטה ועליתי מעליו, מנשק כל חלק בצוואר שלו, יודע כמה זה מגרה אותו.
הוא כרך את רגליו סביבי, מה שנתן לי קונטרה לזוז מעליו ולחכך את הבליטה שלי על שלו.
רציתי לגעת בכל חלק בגופו, לא עניין אותי שהוא בן, רציתי אותו ורציתי את כולו.
ניסיתי להוריד ממנו את החולצה שלו אך נראה שהוא מסרב. אבל כמו שהוא מכיר אותי, לי לא מסרבים ואני מקבל כל מה שאני רוצה.
הרמתי את חולצתו עד לקו הפטמות שלו, לא מתכוון להוריד אותה ממנו עדיין, רק רוצה לנשק את גופו. הנחתי נשיקות על הבטן הקטנה שלו ונכחתי לגלות את הגוף היפהפה שלו, שלא זכיתי לראות הרבה זמן. הוא היה רזה אבל היו לו אולי שני ריבועים שניסה לתחזק. המותניים שלו היו כל כך צרות ודקות יותר מכל בחורה שראיתי. החזקתי בהן בעוד שנישקתי את גופו ועליתי לאחת מהפטמות שלו, מלקק ומוצץ אותה כשהוא נאנח בשקט. חזרתי לצוואר, המקום האהוב עליו וליקקתי אותו, מותיר עליו סימנים אדומים שיאלץ להסתיר. הוא גנח בעדינות אבל רציתי שיגנח בקול, רציתי לשמוע אותו. אך הוא היה עדיין ביישן, מה שגרם לי רק לרצות לראות מה יקרה הלאה, וכמה גניחות עוד אוציא ממנו.
העלתי את מבטי אליו, הסתכלתי על הפנים שלו שרק מלראות אותן, הזקפה שלי התחזקה.
נשכתי את שפתיי והורדתי את חולצתי, חושף את הגוף שאני מקווה שגורם לו לרעוד בין רגליו. מיד הבנתי שצדקתי כשפרצופו השתנה בשנייה, למין פרצוף מגורה אבל גם מפוחד.
ניסיתי שוב להוריד את חולצתו והפעם את כולה אבל הוא בשנייה פער את עיניו והתרומם.
"רגע, אני לא מוכן!" תומאס צעק והרמתי גבה.
לא מוכן למה?
רגע, הוא חשב שאני מתכוון ל..?
פאק.





נ.מ תומאס:

"מה?" ניק בהה בי כאילו לא מבין.
אני יודע שזה אמור לקרות, זה יקרה, אני רק צריך זמן. הרי אני חייב לעשות את זה מתישהו, אחרת הוא לא ישאר איתי, לא שאנחנו ביחד, אני יודע, אבל אז לא נהיה כלום. הרי לא נחזור להיות חברים, זה כמעט בלתי אפשרי אחרי כל הדברים שעשינו.

If you only knew אם רק ידעת (boyxboy)Where stories live. Discover now