נ.מ ניק:
עברו כמה ימים, תומאס לא ממש נתן לי לגעת בו מסיבה לא ברורה ושמתי לב שהוא ומישל די התחברו לאחרונה גם מסיבה שלא ברורה לי. עדיין לא נפרדתי ממישל כפי שתומאס היה רוצה, זה לא כזה פשוט, אני איתה המון זמן ואת האמת שדי התרגלתי או שאולי אני פשוט נאמן? לא..
"אני שמח שאתה ומישל מסתדרים בזמן האחרון, אני לא רוצה שתריבו."
הוא נאנח וגלגל עיניים כאילו הוא עדיין לא מחבב אותה במיוחד. אני יודע שהוא שונא שאני איתה והוא עושה את זה רק בשבילי.הרגשתי שתומאס עדיין מרגיש לא בטוח ביחסים שלנו, כלומר, אני מבין אותו, אני עדיין עם מישל ואני יודע שהוא קנאי, לא כמוני אבל עדיין קנאי.
אז החלטתי שנצא ביחד, הוא יכול לקרוא לזה דייט אם מתחשק לו, זה פשוט עדיין יהיה סוד, כי אני עדיין לא מוכן לצאת מהארון בכל זאת."אז לאן אתה רוצה שנלך?" שאלתי אותו כשעמד ליד הלוקר שלו במלתחות והדבר היחיד שחשבתי עליו הוא איך אני נועל את הדלת הזו ומזיין אותו כל כך חזק שיצעק את השם שלי כי פאקינג לא שכבנו כבר במשך שבוע אז אל תאשימו אותי.
"יש סרט שרציתי לראות.." הוא מלמל בביישנות.
"אז נלך לקולנוע?" שאלתי והוא ישר חייך והנהן.
אני לא בטוח שזה רעיון כל כך טוב ללכת למקום ציבורי ביחד אבל רציתי לתת לו ביטחון שאני איתו, שאני באמת רוצה להיות איתו,
כי זה נכון, אני באמת רוצה את זה והלוואי שלא הייתי כזה פחדן. ממתי בכלל אכפת לי מה אנשים חושבים עליי?.ידעתי שאין לי את המפתח למלתחות כמו לשירותים אבל לא התאפקתי ונישקתי אותו, אבל נשיקה לא מספיקה לי, לא עכשיו.
לא כשאני חרמן בטירוף והילד הזה עומד מולי וטוב, לא ממש עושה כלום, אבל אני פשוט לא יכול לשלוט בעצמי מולו."בייבי.." נאנחתי בשקט לתוך אוזנו והצמדתי אותו ללוקרים במלתחות, נישקתי אותו לאורך צווארו ואז הרמתי את חולצת הטי שירט שלו ונשקתי לו בבטן הקטנה שלו. הוא בהה בי במבט צמא, ואמנם לא היה לי מפתח אבל זה לא ימנע ממני לקבל את מה שאני רוצה עכשיו.
משכתי אותו איתי לתוך תא שירותים שהיה מרווח וחשבתי לעצמי על כל הדברים שאנחנו יכולים לעשות כאן. רק צריך להיות בשקט.."ניק.." הוא מלמל כשנישקתי אותו והעברתי את ידי על הישבן העגול והמתוק שלו, שרק לי מותר לגעת בו, כי הוא שייך לי.
"ניק, תזוז." הוא הדף אותי לאחור ולא הבנתי למה. מה לעזעזל?
"אנחנו לא נשכב עד שתפרד ממישל."
מה זה אמור להביע?
"מה?"
"מה ששמעת." הוא אמר בגלגול עיניים ויצא מהתא.
אלוהים, למה זה מגיע לי?
מה בסך הכל ביקשתי?
וממתי הוא אומר לי מה לעשות??
YOU ARE READING
If you only knew אם רק ידעת (boyxboy)
Romancecompleted תומאס וניק הם החברים הכי טובים, בערך. תומאס מאוהב בו כבר שנתיים אבל ניק לא יודע, ניק סטרייט מוחלט וכמובן שיש לו חברה. האם תומאס יוותר עליו? או שאולי הוא יצליח לגרום לניק להתאהב בו? בכל זאת, תומאס ילד תמים שחי במשפחה דתייה הדוקה, וניק ממ...