נ.מ תומאס:
אסור לי לחשוב, אסור לי לעצור לשנייה,
אחרת אני אברח מכאן.
וזה יהיה כל כך מביך, ניק לא יתייחס אליי יותר בחיים, הוא בטח יצחק עליי ויספר לכל החברים שלו כמה מביך אני.
לא, הוא לא יספר לחברים שלו כי הם לא יודעים עלינו והוא בעצם לא הומו הרי.
ניק, אתה הומו מפגר!הכנסתי את האיבר שלו לפה הקטן שלי,
הפה שלי קטן לעזעזל.
בחיים לא עשיתי את זה ולא ידעתי איך עושים את זה, אבל שמעתי תלמידים מדברים.
כעקרון, כל בית הספר שלי סוטה בטירוף, לכן למדתי דברים רק מלשמוע ומעניין שעכשיו זה רגע האמת בו אני מיישם מה ששמעתי.
מרגיש כמו מבחן.
ואני גרוע במבחנים!"פאק תומאס." ניק נאנח.
אולי אני בסדר?
אני כמעט לא יכול להכניס את כולו לתוך פי, הוא כל כך גדול בחיי."אתה טוב."
באמת? כי זו פעם ראשונה..
מעניין אם הוא יודע את זה או שהוא בטוח שכבר עשיתי את זה אם אני כל כך טוב ואז שוב חזרנו לשקרן והרמאי.
יש סיכוי גדול שניק בכלל שונא אותי.לא הסתכלתי עליו בכלל, זה מספיק קשה לי שהוא מדבר אליי, זה יותר גרוע מלשכב איתו כי אני זה שעושה את זה וזה די מוזר,
לא בא לי שיחשוב עליי דברים רעים ומצד שני, רציתי שיחשוב שאני יכול לספק אותו בכל דרך שירצה. אני בטוח שמישל גם עשתה את זה בשבילו, והיא בטוח יותר טובה ממני.פתאום ניק תפס בראשי, מכריח אותי להסתכל עליו, למה ניק, למה??
חיוך התפרס על פניו, בדיוק החיוך שמצד אחד הביך אותי כי הוא רואה אותי ואת מה שאני עושה וזה בדיוק הסיבה שהוא מחייך, אבל מצד שני זה החיוך שרציתי שיהיה לו, החיוך שנותן לי אישור שהוא מרוצה ממני.
אוי, מרוצה זו מילה גרועה, עכשיו זה באמת מזכיר לי מבחן."פאק בייבי, איך אתה כזה טוב?.."
אני גם לא יודע..
הוא תפס בשיערי והגביר את הקצב שלי.
תפסיק לנסות לשלוט בי לעזעזל.
כמעט נחנקתי ואני מרגיש שאין לי אוויר,
זה לא פשוט כמו שחשבתי, הלוואי שזה יגמר כבר.
הוא לא מפסיק לבהות בי, למה הוא אוהב להסתכל עליי ככה?
הוא גנח כל כך הרבה שלא הבנתי מה קורה לו, הוא הולך למות עכשיו? כי זה בטח לא הזמן.
"אני גומר, בייבי." רגע מה
תוך שנייה הרגשתי נוזל חם בתוך בגרון שלי, לא היה לי זמן לחשוב וכבר בלעתי אותו.
במילה אחת, איכס.הוצאתי את איברו מהפה שלי והסתכלתי עליו, על ניק.
אני מאוכזב מעצמי ששוב בגדתי בטיילר, אני כזה חבר גרוע!!
אבל לפחות ניק נראה מרוצה, ומסופק.
בהחלט הייתי טוב, ואני די שמח שעשיתי את זה ושזה סוף סוף נגמר.אז מתי הוא מתאהב בי?
נ.מ ניק:
אני לא מאמין שתומאס ירד לי אתמול, מישל בחיים לא ירדה לי, אפילו לא קרוב, היא בקושי נותנת לי את הסקס שאני צריך, שעכשיו אני בקושי מבקש כי יש לי את תומאס.
לעזעזל הוא היה כל כך טוב, הוא היה נראה כל כך חמוד כשהביט בי לאחר שבלע את הנוזל שלי עם מבט מבוהל על פניו, אבל אני די בטוח שהוא עשה את זה קודם כי הוא היה כל כך טוב ועכשיו שאני חושב על זה, זה כנראה היה עם טיילר.
אלוהים, אני הולך להשתגע!!
YOU ARE READING
If you only knew אם רק ידעת (boyxboy)
Romansacompleted תומאס וניק הם החברים הכי טובים, בערך. תומאס מאוהב בו כבר שנתיים אבל ניק לא יודע, ניק סטרייט מוחלט וכמובן שיש לו חברה. האם תומאס יוותר עליו? או שאולי הוא יצליח לגרום לניק להתאהב בו? בכל זאת, תומאס ילד תמים שחי במשפחה דתייה הדוקה, וניק ממ...