נ.מ ניק:
התעוררתי גמור, לא ישנתי בקושי וכאב הראש מהדהד בראשי, שתיתי המון.
החלטתי כן ללכת לתיכון כי אני דפוק ואני רוצה לראות את תומאס. רק לראות אותו, זה הכל."וואו, איך התעוררת, אחי?" דיימון שאל ואני רק עישנתי, יושב על הספסל ומחכה לתומאס שיצא החוצה.
הפעם האחרונה שראיתי אותו הייתה ביום שני בשירותים, הוא בכה. אבל מאז לא ראיתי אותו, אני תוהה אם הוא עדיין עצוב או שכבר התגבר עליי. אני די בטוח שהוא המשיך הלאה.
"ג'סי די עצבנית." הוא הוסיף.
"ברור שהיא עצבנית, היא רצתה זין והוא לא נתן לה." מאט נדחף ולקח מידי את הסיגריה.
"פאק, חשבתי זו סיגריה רגילה. עכשיו עשר בבוקר, מה עובר עליך?" כן? אצלי אין שעה לסמים, זה משכך הכאבים שלי.
"למה לא שכבת איתה? היא שווה." דיימון תהה. הוא לא יודע שתומאס שווה יותר.
הוא שווה המון.ראיתי אותו עומד שם, עם ברנדון.
הפסקתי לדאוג לגביו, הוא בסדר דווקא הברנדון הזה. אבל עכשיו מישהו שאני לא סובל הגיע והוא נוגע ביד של תומאס ומושך אותו.
לעזעזל למה אני לא יכול לעצור את עצמי.נ.מ תומאס:
"אתה בסדר?" הנהנתי אבל זה שקר.
אני עדיין כועס עליו ודי פגוע ממנו, הוא בכלל לא הומו, אין אפילו הומו אחד בעיירה הזו בעצם ואולי גם רוב שיקר לי?"אני מצטער, שוב.. אכפת לי ממך, תומאס."
לאף אחד לא אכפת ממני.
"תעיף את הידיים שלך ממנו!"
ובטח לא לו.
"ניק? לא התכוונתי אממ.. חשבתי שנפרדתם."
אוי כמה מביך זה הולך להיות עכשיו.
"מה זה משנה? זה לא מנע ממך להתחיל איתו גם כשהיינו ביחד." למה הוא עושה את זה?
"לא התחלתי איתו, אני בסך הכל דואג לו."
"הא, אתה דואג לו? איך, במיטה?" למה הוא מביך אותי ככה, אני רוצה לבכות.
"חזרת לאידיוט הזה, תומאס? זה היה צפוי,
אתה לא יכול שנייה אחת בלי זין, הא?"זה לא נכון, למה הוא צועק את זה..
ממתי ניק מדבר אליי ככה בכלל?."היי, אל תדבר אליו ככה." טיילר התערב וקיבל אגרוף לפרצוף מניק.
"ידעתי שאתה בוגד בי." הוא מלמל בכעס והלך. ואני? אני הלכתי לבכות בשירותים.
_____________________________________
"את כל כך יפה בשמלה הזו!" אמא דמעה ומלאני חייכה, היא באמת יפה.
YOU ARE READING
If you only knew אם רק ידעת (boyxboy)
Romancecompleted תומאס וניק הם החברים הכי טובים, בערך. תומאס מאוהב בו כבר שנתיים אבל ניק לא יודע, ניק סטרייט מוחלט וכמובן שיש לו חברה. האם תומאס יוותר עליו? או שאולי הוא יצליח לגרום לניק להתאהב בו? בכל זאת, תומאס ילד תמים שחי במשפחה דתייה הדוקה, וניק ממ...