כן, התמונה 🥺
תתכוננו לפרק הזה ותתנו תגובות לגביו 😏
..
נ.מ תומאס:
"תומאס, זו מלאני! לא משנה, אחזור אחר כך."
מלאני?! איזו הקלה אלוהים. למרות שאני ומלאני לא כל כך ביחסים טובים עכשיו והיא עלולה להלשין עליי לאמא ואבא.. אבל אני לא חושב שהיא שמעה משהו.ניק נישק אותי בפה שוב והפעם באגרסיביות הזו שדי אהבתי למרות ששנאתי את עצמי כרגע כי אני בוגד...
הוא הרים את חולצתי ונישק את הפטמות שלי, גורם לי להאנח בעונג והנה כרגע הוא שם לב לבליטה שלי והוא מרוצה מאוד מזה, כפי שחשבתי. למה אני לא יכול לסרב לו?
למה אני לא רוצה לסרב לו?
מוח, תגרום לי לא לרצות אותו וללכת מכאן!!
אוי, זה הבית שלי בעצם!הוא הוריד את מכנסי הג'ינס שלו ואז את החולצה שלי והטרנינג שלבשתי. אני לא עשיתי כלום, לא זזתי בקושי, אולי אם לא אזוז זה לא יחשב כבגידה.
אבל ניק זז, זז מאוד הייתי אומר. הוא לא הפסיק לעשות את כל הדברים שאהבתי בזה אחר זה, כאילו הוא הכיר כל חולשה שלי וכל נקודה שגרמה לי לעונג, כאילו הוא ידע מה אני חושב בכל שנייה.
איך אני בכלל אמור להתנגד לדבר כזה?!
זה כל כך קשה.. וגם אני.. והוא....
"תזיין אותי, ניק..."
למה אמרתי את זה???נבהלתי מעצמי והוא גם הופתע אבל תוך שנייה וחצי הוא כבר חייך בטירוף, ועכשיו זה אבוד, הרי אני ביקשתי את זה, הלב השתלט על הראש והלב שלי מטומטם כפי שהזכרתי.
הוא הוריד את הבוקסרים של שנינו ותוך רגע הרגליים שלי היו על הכתפיים שלו, נשכתי את שפתיי ממה שהולך להגיע, הזין הענק של ניק, זה מה.
הוא חדר אליי ברגע הבא והרגשתי איך אני עומד להשתגע, כי כל כך רציתי את זה עכשיו.
רק החדירה היא זו שכואבת ואולי קצת אחר כך אבל ניק תמיד יודע מה לעשות כדי לגרום לי להרגיש טוב.
לא ידעתי אם אמא ואבא עדיין בבית או שכבר הלכו, אבל פשוט לא חשבתי עליהם באותו הרגע, כי באותו הרגע שאני וניק שכבנו הרגשתי שזה רק אני והוא ואף אחד בעולם הזה לא חשוב.
אז גנחתי, וגנחתי בקול, לא עצרתי את עצמי, לא רציתי.. אהבתי את זה, אהבתי את ניק ופאק שוב אני נופל. אבל כל כך התגעגעתי לזה במשך השבוע שלא דיברנו, זה היה לי חסר.הוא טרק את עצמו בתוכי כל כך חזק והכניס את כל הזיקפה שלו פנימה, רציתי שימשיך ולא יפסיק לעולם.. הוא העביר את ידו על הזיקפה שלי גם כן והזיז אותה עליה, הרגשתי שאני משתגע.
הוא התקרב לפניי ונישק אותי בעודו ממשיך לדחוף את עצמו עמוק לתוכי.
"אתה שלי." הוא נאנח אל תוך שפתיי והרגשתי שחם לי, כל כך חם לי, וטוב לי עכשיו, אני לא מתכוון לחשוב על שום דבר ואף אחד ברגע הזה.
"תגיד את זה." הוא דרש הפעם אבל לא אמרתי כלום, אני לא שלו, טוב, בעצם הגוף שלי שלו, הוא לגמרי שלו, הוא יכול לעשות בי מה שירצה כנראה כי אני פשוט נותן לו..
הוא עצר את מעשיו, לא זז, לא נוגע בי ולא מנשק. גופי רטט ולא הבנתי למה הפסיק, רציתי שימשיך, כל כך רציתי.
"ניק.. תמשיך.." רטנתי. אפילו לא יכולתי לזוז בעצמי, כאילו אני כלוא בינו לבין המיטה, והוא שולט בי.
"תגיד שאתה שלי." הוא ביקש כשנשך את שפתיו, כאילו הוא לא הולך להתאפק גם אם לא אענה לו וימשיך בעוד כמה רגעים בכל מקרה.
"אני שלך." אמרתי לו כי לא יכולתי לחכות עוד כמה רגעים, רציתי את זה עכשיו.
הוא המשיך בבת אחת עד שגמר בתוכי ותודה לאל שלא גמר שוב על הבטן שלי כי אני כל כך עייף שאין לי כוח לזוז בכלל.
עכשיו אני רק צריך לישון, אני גמור.
YOU ARE READING
If you only knew אם רק ידעת (boyxboy)
Romancecompleted תומאס וניק הם החברים הכי טובים, בערך. תומאס מאוהב בו כבר שנתיים אבל ניק לא יודע, ניק סטרייט מוחלט וכמובן שיש לו חברה. האם תומאס יוותר עליו? או שאולי הוא יצליח לגרום לניק להתאהב בו? בכל זאת, תומאס ילד תמים שחי במשפחה דתייה הדוקה, וניק ממ...