נ.מ תומאס:
"אתה רוצה את זה?"
ניק שאל בהתגרות, כשהוא כאילו מסמן לי להביט על הזקפה הענקית שלו.
כן, כן אני רוצה את זה, אני רוצה את זה כל כך, אני רוצה שניק יגרום לי להרגיש טוב, שיגרום לי להרגיש אהוב.
אבל אני לא מסוגל להגיד לו את זה כי לעזעזל אני מפחד ואני מרגיש שאני נסחף בתוך תחושת העונג האינסופית הזו.
"תומאס." שוב הוא אומר את שמי, שוב הוא גורם לי להאנח מעונג ואני כבר לא מסוגל יותר, אני עומד להשתגע.
"תענה לי." הוא המשיך בעוד הוא מלקק את צווארי ומגיע עד לאוזני עם הלשון הרטובה שלו. "אתה רוצה את זה?" הוא הגביר את קצב החיכוך כאילו מכריח אותי לענות, לאשר לו להמשיך ולא יכולתי כבר להיכנע לחרדות ולפחדים שלי, אני רוצה את זה, ניק, כן.
"כן!" הרגשתי שאני צועק, תוך כדי שרעידות נשמעות בקולי, זה רק העונג שמרעיד את גופי.
הוא ניתק את שפתיו מצווארי הרטוב והביט בי, חיוך ממזרי התפרס על פניו ונשיכת שפתיים קטנה הגיעה ישר אחריו.
"כל מה שתרצה." הוא התרומם מעט ואז החל לפתוח את מכנסי הג'ינס שלי, מוריד אותם במהירות עד שגם הבליטה שלי נחשפה, פחות גדולה משל ניק אבל מה זה משנה אם הוא זה שחודר אליי?
הוא לא עצר להביט, הוא הוריד מיד גם את הבוקסר הכחול שלבשתי ומיד הסתרתי את איברי עם ידיי הקטנות שיכלו לכסות אותו, התביישתי, בחיים לא הייתי חשוף לעיניי אף אדם. הוא חייך מהמראה המפוחד שחזר לפניי, הוא כנראה אהב את זה כי אין לי דרך אחרת לפרש זאת. הוא קם מהמיטה, מוריד ממנו את הבוקסר שלו וחושף בפניי את איברו הענק שגרם לי לרעוד בין רגליי, מעונג ומפחד, רק מלהסתכל עליו.
מה לעזעזל הדבר הזה??פערתי את עיניי, הוא עלה על המיטה שוב ואני התרחקתי אוטומטית, כל גופי רעד והרגשתי שאני לא יכול לעשות את זה.
"אל תפחד." הוא כאילו קרא אותי ומשך את ידיי כדי שאתרומם לישיבה על המיטה.
"אני לא אעשה שום דבר שלא תרצה." מילותיו הרגיעו אותי, אין ספק שניק לא יפגע בי, אבל לא יכולתי שלא לחשוב על כך שבמילא לא יכולתי לסרב לו והוא לא הולך לשחרר אותי עכשיו. אבל אולי אני גם לא רוצה ללכת?
הנהנתי לאט והוא הצמיד את שפתיו אליי, הפעם באיטיות, איטיות נעימה כזו, כאילו אנחנו הולכים לעשות אהבה ולא.. אתם יודעים.הוא השכיב אותי שוב על גבי ונכנס בין רגליי, מענג את צווארי, שכנראה זו האסטרטגיה שלו להרגיע אותי, מה שאכן עבד.
הוא החל לגעת באיברי ולשפשף אותו, מגע שכבר חשתי בעבר, הידיים שלו היו חמות ונעימות כמו כל גופו, כך שהרגשתי בנוח.
כאילו הוא ידע מה לעשות בדיוק, ניק היה הגבר המושלם בשבילי בכל רמה.
אני כל כך אוהב אותו, הלוואי שיכולתי להגיד לו את זה.ניק סובב אותי כך שאשכב על בטני ולרגע חשבתי על הסימנים שבטח עוד נשאר מעט מהם. מה הוא יחשוב? רק שלא ישאל על זה.
ולעזעזל הוא יודע מה הוא עושה בכלל?
הרי הוא מעולם לא שכב עם גבר לפני כן,
הוא הולך להכאיב לי?
הוא הרים אותי מעט ופיסק את רגליי,
"אני מכניס, בסדר?" הוא שאל כאילו היה לו אכפת ממני, מה שגרם לי להרגיש פרפרים.
אולי הוא כן אוהב אותי כמו שאני אותו?
YOU ARE READING
If you only knew אם רק ידעת (boyxboy)
Romancecompleted תומאס וניק הם החברים הכי טובים, בערך. תומאס מאוהב בו כבר שנתיים אבל ניק לא יודע, ניק סטרייט מוחלט וכמובן שיש לו חברה. האם תומאס יוותר עליו? או שאולי הוא יצליח לגרום לניק להתאהב בו? בכל זאת, תומאס ילד תמים שחי במשפחה דתייה הדוקה, וניק ממ...