פרק 37

2.6K 130 124
                                    

נ.מ תומאס:

"אתה מוכן?"

לסקס חזק ומהיר? בטח, תמיד.

הנהנתי כמעט מתחנן שיכנס אליי כבר, אבל יודע בוודאות שבשקט אני לא הולך להיות..

הוא החזיק את שתי רגליי והרים אותן על כתפיו, "חבל שאין לנו הרבה זמן, היית נהנה יותר."
תפסיק בבקשה לדבר ותכניס אותו כבר.

אני חושב שהמשפט הזה הועבר אליו במבט שלי כי כעבור שנייה הוא סוף סוף הכניס אליי את האיבר שלו שהיה כבר קשה והרגשתי בעננים. גנחתי כשהוא הכניס אותו וניק הסתכל עליי במבט מזהיר כאילו אני אשם שהזין שלו פאקינג ענק, דביל אחד.

הוא המשיך וגנחתי יותר בשקט, הוא היה די איטי.. רציתי שיזוז יותר מהר, הוא הבטיח שזה יהיה חזק ומהיר, לא הבנתי איפה החזק ואיפה המהיר?
רק כשהסתכלתי עליו, שמתי לב לחיוך שעלה לאט על פניו, חיוך ערמומי.. אנחנו כבר שוכבים מה פשר החיוך הזה עכשיו?

"אתה כל כך מתוק, אני לא יכול."

אני לא!
אני מושך וסקסי, ואני לא מתוק בכלל, תפסיק.

"אני לא.." מלמלתי.

זה רק גרם לו לחייך עוד יותר, ולי להסמיק ממבוכה, מה ניק עושה לי אלוהים.

הוא התחיל להגביר את הקצב ורציתי שיזוז מהר יותר, הכי מהר שאפשר. כן, אני מטורף.

"מהר יותר.." מלמלתי לבסוף בקול מתחנן.
אני לא מדבר אני רק ממלמל.

"אתה רוצה מהר יותר?" נראה שזה רק הלהיב את ניק יותר ממה שכבר היה, והוא היה.

"כן.." בבקשה בבקשה.

"לא שמעתי.. תגיד מה אתה רוצה."

אלוהים ישמור!!

"כן ניק! תזיין אותי מהר יותר! חזק יותר!"

לא עמדתי בזה כבר אז אל תשפטו אותי.

"הא, גם חזק יותר?" הוא הביט בי במבט ממזרי עם חיוך ענק, ענק כמו ה...

"כן, בבקשה....." נו כבר, אידיוט.

"אוקיי בייבי." הוא אמר ובאותה השנייה הגביר את הקצב להכי גבוה שאפשר, הרגשתי לא בעננים, בחלל, אם יש ביטוי כזה בכלל...
זה היה כל כך טוב, אבל נחשו מה? את הגניחות שלי גם השכנים ישמעו, שלא לדבר על דודה שלו. הו, כמה מביך.

"שקט בייבי." איך אני יכול להיות בשקט??

ראיתי שהוא נלחץ, הוא פחד שהיא תשמע, אבל אני לא יכול לשלוט בגניחות שלי, מישהו יכול?
המשכתי לגנוח בקול וניק חשב שאם הוא ינשק אותי, זה יפסיק, לא, זה ממש לא...
אבל תנשק אותי בצוואר, אני רוצה לגנוח כל כך חזק ולא אכפת לי מכלום!

"תומאס, אתה צועק." הוא אמר בלחץ והאט מעט את הקצב, הוא נראה כל כך סקסי עכשיו כשהוא מעליי, שנינו מזיעים ומתנשפים אבל זה עדיין סקסי, כי ניק כל כך.. סקסי!!

If you only knew אם רק ידעת (boyxboy)Where stories live. Discover now