פרק 41

2.7K 128 81
                                    

נ.מ תומאס:

ניק הביט בי עם מבט לחוץ, הוא לא ידע אם זה בסדר לגעת בי, כי כואב לי, אבל זה בסדר כי אני רוצה את זה כל כך! אז לא אכפת לי מכלום, אני כבר רגיל לכאב בכל מקרה.

"תומאס.. אולי כדאי שלא.." תפסתי בידו ומשכתי אותו אליי, הוא נפל עליי ולא הוצאתי צליל אחד של כאב, למדתי את הלקח שלי.

"אני רוצה.." התעקשתי.

את האמת שממש כאב לי לשכב ככה על הגב, בטח כשניק מעליי, הוא פאקינג כבד.

הוא הביט בי וחייך, ואז ליטף את פניי,
כל כך רומנטי.. רק חבל שניק אפילו לא אמר לי שהוא אוהב אותי!
טוב, אנחנו אפילו לא שבועיים ביחד, אולי אני קצת מגזים.. לא, תאהב אותי עכשיו!!

"אתה יפה." הוא אמר לי וגרם לי להסמיק.

ניק הניח נשיקה קטנה על שפתיי אבל אני לא הסתפקתי בה, רציתי יותר.. אז תפסתי בפניו והעמקתי אותה, רציתי שיהיה אגרסיבי יותר, כמו שהוא תמיד.. וזה בדיוק מה שהוא עשה לאחר מכן. אני כרכתי את ידיי סביב צווארו והוא נישק אותי בחוזקה והכניס את לשונו.

התעלמתי מהכאב כי אני יודע שזה יוריד לניק ממני, הוא בטח שלא ירצה לשכב עם ילד שמתבכיין שכואב לו, מי רוצה?
למרות שאני תמיד מתבכיין.

הוא נישק את צווארי בהתחלה לאט, באיטיות נעימה כזו שדגדגה אותי וגרמה לי לצחקק, אבל אז הוא הפסיק והביט בי מחייך, הוא אהב שאני צוחק כי הוא תמיד בהה בי כשעשיתי את זה. זה תמיד הביך אותי אבל לא שלטתי בזה, הוא מדגדג אותי, מה אני יכול לעשות?

ואז הוא המשיך לנשק אותי בצוואר, ביותר מרץ והפעם הוא הוסיף את הלשון שלו, מלקק אותו ואז את האוזן שלי כי הוא כזה מנוסה והוא יודע תמיד מה לעשות.. כזה ניק.

הוא העביר את ידיו על גופי ותפס במותניי, כשהוא עדיין מעליי וזה הפתיע אותי אז גנחתי בקול, הכאב השתלט עליי רק לשנייה ולא התאפקתי.
זה הספיק כדי שניק יפסיק את כל מה שעשה, כדי להביט בי בדאגה שפחדתי ממנה, כי לא רציתי שיפסיק. בבקשה תמשיך..

"תומאס.." הוא נאנח אחרי כמה שניות וירד ממני, נשכב לצידי.

אוף למה?.

רטנתי בשקט והתעצבנתי, והוא הניח את ידו על פניי וליטף אותן, באהבה? לא יודע.

"לא כואב לי, באמת.." אולי ניק יאמין לי?

"אל תשקר.." אוח

"נחכה שתחלים, בייבי.." אוי לא.

הוא לא יודע שלוקח לחרא הזה שבועות להחלים?
מה, אני וניק לא נשכב שבועות?
הוא יעזוב אותי בטוח.
ניק כל הזמן רוצה שנעשה את זה, הוא לא יצליח בחיים להחזיק בלי..
אפשר לבכות עכשיו?
לא, בעצם אחכה שהוא ילך ואז אבכה.









If you only knew אם רק ידעת (boyxboy)Where stories live. Discover now