נ.מ תומאס:
"תומאס?."
הוא התרחק ממני, בדיוק כשהצלחתי לפתוח את הכפתור של הג'ינס שלי שהיה קצת תקוע.
"מה אתה עושה?"
הוא שאל כאילו לא הבין, כשזה היה די ברור, ולא הבנתי מה הבעיה, חשבתי שהוא רוצה."חשבתי ש.. אתה רוצה שנשכב."
"מה? לא.."
למה לא, זה מה שבני זוג עושים, לא?"למה?"
"רק התחלנו לצאת, אני לא רוצה שנמהר."
"אה.. אוקיי."
אני לא מאמין, הוא לא רוצה לשכב איתי, זה די מעליב.. כשאני רק נושם ליד ניק הוא לא יכול להשתלט על עצמו וזה די גרם לי להרגיש טוב עם עצמי. עכשיו אני מרגיש רע.הוא המשיך לנשק אותי, לנשק, זהו.
זה מוזר, אני רגיל לזה, להתנשק ככה ואז מגיע הדבר הבא, זה הולך ביחד הרי, לא?
פתאום רק להתנשק מרגיש לי מוזר, כלומר, אם זה היה עם ניק הייתי מוכן רק להתנשק איתו לנצח..לעזעזל למה אני חושב על ניק כשאני מנשק את טיילר? אלוהים, ניק מנשק הרבה יותר טוב, ונוגע.. הרבה יותר טוב. הוא מכיר כבר את כל הגוף שלי ויודע הכל עליי..
זה מרגיש הרבה יותר טוב עם ניק,
ניק האידיוט.הוא הפסיק לנשק אותי וצחק, בוהה במיטה שלי. "מה זה הדובי הזה, מה אתה בן ארבע?"
לא ידעתי מה לומר, רק עמדתי שם עם פרצוף פגוע ומסכן, כי נפגעתי.
"לא התכוונתי לזה ככה, זה פשוט מוזר, אתה בן שש עשרה." אני גם אוהב סרטים מצוירים וגרביים צבעוניות, אז מה?
"טוב, סליחה, אל תפגע, אני מצטער." הוא חיבק אותי ונישק אותי בראש. אני כבר לא יודע מי בשבילי בעולם הזה.____________________________
בבוקר המשכנו לטייל בעיירה המוזרה, וכבר רציתי לחזור הביתה, לא נהנתי בטיול הזה, הכל פה חינוכי מדי ומשעמם, וטיילר לא משעשע יותר מדי. מעניין מה היה קורה אם ניק היה כאן, בטוח היה יותר כיף.
קיבלתי הודעה וישר הסתכלתי.'מתי תהיה בבית?'
'אני רוצה לראות אותך'
באופן מוזר אני גם רוצה לראות את ניק.
למרות שאני לא רוצה לבגוד בטיילר ואני חושב שהוא בחור טוב. חשבתי על זה בלילה, אם הוא לא רצה לשכב איתי זה לא כי הוא לא נמשך אליי, אולי הוא פשוט באמת רוצה אותי למשהו רציני, לא כמו ניק.
בכל מקרה, הגעתי למסקנה נוספת שגם לי יש צרכים והצורך העיקרי שלי כרגע הוא ניק.
אם אני רק אצליח לנתק את הרגשות שלי ולפעול בלי לחשוב אז אולי אני לא אפגע.'אגיד לך כשאגיע'
אני לא רוצה להישמע נלהב בכל זאת.
כשהגעתי הביתה השעה הייתה שש ואת האמת שהייתי עייף ומותש אבל עדיין רציתי לראות את ניק המעצבן, והוא מעצבן זו עובדה.
אמא רק אמרה לי שלום ואבא לא אמר כלום. אלוהים, אני יודע שאני הבן הפחות מועדף אבל זה כבר מוגזם, אל תשאלו אותי איך היה בטיול, לפחות תגידו שלום כמו שצריך או פאקינג מה שלומך.
"אני יוצא עוד מעט.." הודעתי לאמא, בכל זאת לא יכול לעשות כל מה שבא לי בלי להודיע.
"לא, אתה לא. רק חזרת מהטיול וכבר מאוחר, תנוח היום." אני לא מאמין לזה!
"הו, תודה על הדאגה, אמא." גלגלתי עיניים וקלטתי את אבא מתעצבן ומהר עליתי לחדרי.
זה כל כך מעצבן, רציתי לראות את ניק!!
שלחתי לו הודעה שאני לא יכול להיפגש היום, לא יודע אם הוא מאוכזב או מבואס מהעניין אבל שיהיה, אנחנו לא זוג, הוא לא חייב לי כלום וכך גם אני.
YOU ARE READING
If you only knew אם רק ידעת (boyxboy)
Romancecompleted תומאס וניק הם החברים הכי טובים, בערך. תומאס מאוהב בו כבר שנתיים אבל ניק לא יודע, ניק סטרייט מוחלט וכמובן שיש לו חברה. האם תומאס יוותר עליו? או שאולי הוא יצליח לגרום לניק להתאהב בו? בכל זאת, תומאס ילד תמים שחי במשפחה דתייה הדוקה, וניק ממ...