פרק 32

2.6K 125 82
                                    

נ.מ תומאס:

חיכיתי לערב בקוצר רוח, אני לא יכול לחכות לראות את ניק כבר. אני יודע שהבטחתי לעצמי שלא אשכב איתו, אני רק מקווה שאני באמת אעמוד בהבטחה הזו.

"אני יוצא, לא אחזור מאוחר!" במילא אני לא מתכנן לשכב עם ניק אז אני אוכל לחזור הביתה מוקדם.

"כדאי לך שלא, בחור צעיר, יש מלא הכנות לעשות לקראת מסיבת האירוסין מחר." אמא אמרה.

מחר יש את מסיבת האירוסין של מלאני ו.. איך קוראים לו? הא, כן! ג'ורג'. בכל מקרה, אני לא אלך לבית הספר מחר בגלל זה וזה קצת מבאס כי רציתי ללכת להירשם לשיעור הכתיבה, מקווה שלא יגמרו המקומות.

לפחות אמא לא אסרה עליי ללכת עכשיו, כי ממש התגעגעתי לניק ולמיטה הענקית שלו, שלא יקרה בה כלום היום.

"היי." ניק אמר לי עם חיוך כשפתח לי את הדלת. "היי.." החזרתי לו, מעט מהוסס, עדיין לא יודע איך להתנהג איתו עכשיו כשאנחנו 'זוג'.

"אכלת?" הוא שאל כשאני כבר עליתי על הספה ולקחתי את מכשיר הפלייסטיישן והתחלתי לשחק. "כן." אמרתי לו והמשכתי להתעלם ממנו.

"ניק, אתה מפריע לי." אמרתי לו בזמן שניסיתי לפוצץ חייזרים אבל ניק הסיח את דעתי, מנשק את עורפי וגבי וגורם לי לצחקק.
"תפסיק לשחק, התגעגעתי אליך." הוא המשיך לנשק אותי. "טוב." מלמלתי בחוסר רצון.

הוא תפס בשתי מותניי ואז הניח אותי עליו, כשאני מולו. אני לא חושב שזה רעיון טוב, ניק.
הוא חיבק אותי והצמיד אותי אליו, וחיבקתי אותו גם, זה מרגיש ממש נעים רק להתחבק ככה, רק חבל שלניק כבר עומד.

הוא הוריד את ידיו עד לישבן שלי ואחז בו בזמן שהייתי עוד בחיבוק שלו, לא היה לי אכפת שיגע בי ככה, כבר הרגשתי חופשי איתו והמגע שלו היה מוכר. לפתע הרגשתי את הידיים שלו מתחת למכנסיים שלי וקפצתי,
"מה אתה עושה?" שאלתי בתמימות כאילו הוא לא נגע בי ככה בחיים, אבל לא רציתי שנסחף עכשיו, הבטחתי לעצמי.

פתאום הוא הרים אותי והוביל אותנו לאורך המדרגות עד שהגענו לחדר שלו.
הוא הניח אותי על המיטה בעדינות ועלה מעליי, ואז החל לנשק אותי בצורה איטית שהרגישה ממש נעימה, אבל הייתי חייב שיעצור לפני שאני לא אוכל לעצור את עצמי.
"ניק.." ניסיתי להגיד לו אבל הוא לא הקשיב, אז דחפתי אותו מעט והוא הסתכל עליי לא מבין.

"נפרדת ממישל כבר?"

הוא נאנח, "יש איזשהי בעיה.."

איזו בעיה יכולה להיות?
רגע, אולי היא באמת מכשפה? אולי היא מאיימת על ניק שתעשה עליו וודו אם לא ישאר איתה. יכול להיות.

"ניק, אמרתי לך, עד שתפרד ממישל, לא נעשה כלום." אמרתי בזחיחות כאילו אני זה שקובע פה דברים בקשר הזה, אבל אני בהחלט לא..

If you only knew אם רק ידעת (boyxboy)Where stories live. Discover now