🌹Can you please date me?! (Chanmin)

890 62 13
                                    

🌹اسم: میشه لطفا باهام قرار بزاری؟!
🌹ژانر: رمانتیک
🌹کاپل: چانمین

💌هر وقت که توی اتوبوس روی صندلی جلوییم میشینی دوست دارم دستمو دور گردنت حلقه کنم یا انگشتامو بین موهای فر خوشگلت فرو ببرم..

زمان هایی که به خاطر افراد پیر یا خانومای باردار از خیر جات میگذری و کنارم می ایستی دوست دارم دستتو توی دستم بگیرم یا جامو بهت بدم تا بتونی توی این مدت زمان کم استراحت کنی...

وقتایی که اتوبوس شلوغه دلم میخواد تمام دخترای اطرافتو از بین ببرم تا بدنتو لمس نکنن و موقع هایی که نمیزاری بیوفتم و مراقبمی بهترین حس دنیا رو دارم..

هیونگ!! لحظه هایی که به خاطر لبخند های قشنگت چال گونت پیدا میشه دلم میخواد هزاران بار ببوسمش... بعضی اوقات بقدری مشتاق چشیدن طعم لبات میشم که نمیتونم جلوی خودمو بگیرم وبرای سوتی ندادنم توی جمع وکنترل خودم مجبور میشم ازت دور بشم..

وقتایی که با وجود خستگیت، توی خوندن، رقصیدن و درسام کمکم میکنی دلم میخواد با بغل کردنت و بوسیدن چشمای خمار از خستگیت ازت تشکر کنم..

چانی هیونگ!! هیچ وقت یادم نمیره شبایی که روی میز خوابم می‌برد بغلم میکردی و روی تخت میذاشتیم تا اذیت نشم.. چقدر دلم میخواست تو این زمان ها کنارم روی تخت بخوابی..

کریستوفر بنگ چان... من خیلی وقته عاشقت شدم و روز به روز، ساعت به ساعت، دقیقه به دقیقه و ثانیه به ثانیه بیشتر دارم عاشقت میشم.. جوری که حس میکنم بدون داشتنت هیچم و با داشتنت خوشبخت ترینم..

هیونگ عزیزم میشه لطفا باهام قرار بزاری؟!

✉️از طرف کیم سونگمین به بهترین هیونگ دنیا

One Shot 👑 Stray Kids   Donde viven las historias. Descúbrelo ahora