1.Bölüm

2K 112 340
                                    

Benden sıkılmadınız mı? Umarım sıkılmamışsınızdır. Modern zaman isteyenlere gelsin bu kitap. 😘😀

Tanıtım

Hayatım boyunca sayısız ismim oldu.

-Piç
-Şerefsiz
-Hırsız
-Dolandırıcı
-Katil
-Deli
-Manyak.

Bu sayısız isimden hangisi olduğumu söyleyemem. Fakat bir isim seçmem gerekirse, bana "İsimsiz" denilmesini tercih ederim.
.
.
.
1.Bölüm

Ben kod adı "isimsiz" olan bir oyuncuyum.

Bir ismin yok mu? Sorusuna nasıl cevap verebilirim ki? Sayısız ismim var aslında.

-Piç

-Utanmaz

-Saf Kötü

-Oyuncu

-Şeytan kral

Bunlar benim sayısız isimlerinden bir kaçı. Daha doğrusu lakaplarım. Hepsi miyim yoksa hiçbiri mi?

Bana göre her ikisi de. Hem onlarım hem de değilim. Fakat kendime isimsiz demeyi tercih ediyorum.

Birden fazla ismin olunca aslında gerçekten de bir ismin olmaz. Yani, isimler kişiliği oluşturur. Fakat benim kişiliğim karmaşık.

Bu isimler arasında hiçbiri "iyi" olarak nitelendirilemez. Saf kötü müyüm? Bu da doğru değil. Bence ben, nötr biriyim. Tabi bu da benim düşüncem.

Ben, kötüye yakın ama tam kötü  olmayan biriyim. İyi biri de sayılmam.

Yalan söyler miyim? Neden olmasın? Hırsızlık yapar mıyım? Neden olmasın? İftira atar mıyım? Neden olmasın? Birini kurtarabilir miyim? İşime gelirse...

Ben kendimi kötü olarak hiçbir zaman nitelendirmedim. Bu sadece bir oyun ve ben de insanlar ya da diğer canlılar tarafından "kötü" olarak nitelendirildim.

Beni buna zorlayan bir şey mi var? Kısmen hem evet hem de hayır. Daha iyi açıklamak gerekirse, ben bir oyuncuyum. "Kötü" rollerde uzmanlaşmış bir oyuncuyum.

Kötü olmaktan zevk mi alıyorum? Aslında hem evet hem de hayır. Bazen, yapmak istemediğim şeyleri yapmak zorunda kalıyorum. Bazen de bunları yaparken zevk alıyorum.

Duruma göre değişir!

Bu beni en iyi tanımlayan cümlelerden biridir. Benim bir ismim yok. Ben bir oyuncuyum. Bu kadar...

-Yeni görev yapmanın vakti geldi!

İsimsiz, yanında bağıran kediye sinirle baktı ve bağırdı.

-Kes lan sikik! Monoloğumun içine ettin!!

Kedi, kıkırdadı ve konuştu.

-Ben sadece haber vereyim dedim. Senin kendi kendine konuşmanı dinlemekten gerçekten de sıkıldım.

İsimsiz, öfkeyle havada süzülen kediye baktı. Bu iğrenç kedi, aslında "sistem denetleyicisi" idi.

İsimsiz, sistemin bir parçası, bir oyuncu idi. Bu kedi de sistem ile beraber gelen bir koruyucu (!) varlıktı.

İsimsizin sistemine " Kötü adam sistemi" deniyordu. Bu kedinin ismi ise "Caty" idi.

Caty, isimsizin kediye koyduğu isimdi. Yani aslında isim bulmaya üşenmişti. Fakat yapmamazlık da olmazdı. İlla ki bir isim koyması istenmişti.

İsimsiz, derin bir iç çekti ve havada takla atan ve kendi kuyruğunu kovalayan caty'e baktıktan sonra konuştu.

-Dinlenmek istiyorum. Daha yeni bir görevi bitirdim. Bırak da ölümün tadını çıkartayım.

Nameless [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin