22.Bölüm

350 53 24
                                    

Önceki bölüm

Teşekkür ederim Esir. Leon'un söylediği hiçbir yalana inanma. Ben suçsuzum. Yakında cezasını alacak!

Damion ve Esir biraz daha sohbet ettiler. Sonra hazırlandılar ve işlerini halletmek için evden çıktılar.
.
.
.
.
.
.
Damion, ilk önce bir avcı loncasına gitti. Kendisine en yakın olan avcı loncası, düşük sınıf "Kızıl Vadi" loncası idi.

Damion, loncanın içine girdikten sonra resepsiyonda ki kıza sihirli torbayı uzattı ve konuştu.

-Bunları satmak istiyorum.

Kız, sihirli torbanın içine baktı ve biraz inceledikten sonra konuştu.

-Avcı kimliğinizi verin.

Damion, hemen kimliğini uzattı. Daha yeni F seviye bir kimlik Çıkartmıştı. E seviye olduktan sonra kimliğini yenilemesi gerekiyordu.

Kadın, sakince açıklamaya başladı. Bu işlemlere alışık gibiydi.

-F seviye avcılarda, %60 komisyon alıyoruz. Toplam tutarın %60'ı bizim, %40'ı sizin olur. E seviye avcılarda ise %55'i bizim, %45'i sizin olur. Her seviye atladığınız da %5'lik bir artış gerçekleştirilir. Fakat bizim loncamıza katılırsanız, %10 artış olur. Yani normalde %60'ini alırsak, %50 almaya başlarız. Sorun var mı?

Damion, derin bir iç çekti. İşte bu yüzden avcılar loncalara katılıyordu. Kazandığı paraların çoğu loncalara giderdi. Loncalara katıldıklarında ise daha fazla para kazanırlardı.

Damion, başka yere gitmeye gerek görmedi. Çünkü bütün loncalar standart işlemler yapardı. En düşükten, en yüksek loncalara kadar parça alışverişi bu şekilde işlerdi.

-Hiçbir sorun yok. Hepsini satmak istiyorum.

Kadın, yerinden kalktı ve konuştu.

-Biraz beklemenizi rica ediyorum. Lütfen E seviye avcı olduğunuz da bizi tercih edin.

Damion, içinden "Bok kabul ederim" diye geçirse de başını salladı ve onayladı.

Kadın, arka taraflardan birine gitti. Hepsinin fiyatını belirmek için doğru kişileri buldu.

Damion'un sihirli tobaya yerleştirdiği eşyalar, elinde olanın tümü değildi. Sadece %20'si idi. Hepsini bir anda satamazdı. Çünkü F seviye avcılar tek başına bu kadar şeyi yapamazdı.

Kadın, yaklaşık yarım saatlik bir sürenin sonunda geri geldi ve konuştu.

-Tutar, 32.000 dolar. Size kalan miktar 12.800 dolar. Kabul ediyor musunuz?

Damion, içinden lanet etti. Bu pis soyguncular, kazandıklarının yarısından fazlasını alıyorlardı. Yine de kabul etmekten başka çaresi yoktu. Bu miktarı bir kaç saat içinden kazanmıştı. Daha sonra daha fazlasını da kazanabilirdi.

Avcılar, zengin insanlardı. Fakat Damion değildi. Bir miktar hayal kırıklığı ve sinir vardı.

-Kabul ediyorum. Paramı verin.

Damion, bu sinirle kadına biraz sert çıkışmıştı. Fakat elinden de başka bir şey gelmiyordu. Nasıl sinirlenmezdi ki? Bu resmen soygunculuktu!

Yasal soygun!

Kadın, Damion'a parasını uzattı ve daha fazla da ilgilenmeden işine baktı. Damion'a bir kez daha bakma gereği duymuyordu. O sadece düşük F sınıftı. Onun gibi binlercesi vardı.

Damion, sinirle loncadan ayrıldı. Burnundan soluyordu.

Esir, merakla Damion'a baktı ve konuştu.

Nameless [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin