9.Bölüm

551 75 180
                                    

Önceki bölüm

Damion'un kaba sözleri Esir'in gülümsemesine neden oldu. Kesinlikle kendisi için çok uygun ve düşünceli bir liderdi! Ona hayatı boyunca hizmet etmeye yemin etti.
.
.
.
.
.
.
.
.
Esir, Damion'un surat ifadelerinden para harcamaktan pek de hoşlanmadığını anlamıştı. Burada o kağıt paralar değerli olmalıydı.

Damion ve Esir yemekten sonra alışverişe devam etmişti. Bir çok eşya almışlardı. Bunlardan biri de esir için telefon olmuştu.

Damion, fazla da özelliği olmayan orta halli bir akıllı telefon ve hat almış ve esir'in telefonuna kendi numarasını kaydetmişti. Ayrıca eve internet de bağlatmıştı.

Son olarak da Esir için bu dünyanın dilini öğrenmesi adına bir çok defter ve kalem de almıştı.

Esir için bir avcı kimliği de çıkarttıktan sonra eve geri dönmüşlerdi.

Damion'un elinde kalan para miktarı 40.000 olmuştu. Bu hala azdı. Çünkü bugün piç arkadaşı ile müzayedeye gidecekti.

Damion, Esir için sistemden bu boyutun dilini ve bilgisini içeren bir kitap almış ve çalışmasını söylemişti. Zaman hızlı geçmişti.

Esir, Damion'un emri ile yemek hazırlamış, temizlik yapmış ve bu boyutun dilini çalışmaya başlamıştı.

Damion, bir çok şeyi de Esir'e açıklamıştı. Neyse ki Esir akıllıydı.

Damion, odasına çekildikten sonra gelişim yapmaya başladı. Saat 10.30'a geldiğinde ise arkadaşının aramış ve arabasının bozulduğunu kendisini alması gerektiğini söylemişti.

Damion, gece 11'e doğru da hazırlanmaya başlamıştı. Kahraman ile fazla da uğraşmıyordu.

Esir, merakla takım elbise giymiş olan Damion'a bakıp sordu.

-Bay Junhai, nereye gidiyorsunuz?

Damion, sakin bir sesle konuştu.

-İşlerim var. Sen çalışmaya devam et ve fazla da geçe kalmadan uyu. Ben geç dönerim.

Esir, başını salladı ve onayladı. Onun için alınmış olan kulaklıktan bu boyuta ait bir müzik açtı ve dili öğrenmek için çalışmalarına devam etti. Fazla da zor değildi.

Damion, telefonundan saatine baktıktan sonra kısa bir " görüşürüz"ün ardından evden çıktı.

Bugün fazlasıyla yoğun geçsede yorgun değildi çünkü gelişim yapıyordu. Ayrıca yarın daha heyecanlı olacaktı. Çünkü gitmeyi hevesle beklediği kuleye gidecekti. Yanına Esir'i de almayı planlıyordu. Onun şansını en iyi şekilde kullanacaktı.

Damion, fazla beklemesine gerek kalmadan evinin önüne gelen arabaya baktı.

Siyah renkli, oldukça lüks görünen bir arabaydı. Markası xxx. idi. Nereden bakarsan 200 bin dolar ederdi.

Damion, kendi arabasını gerçekten de istiyordu. Fakat o piç Leon, kesinlikle arabayı parçalayıp satmış olmalıydı. Zaten ölmediğini fark ederse sorun çıkardı.

Fly, arabanın yan kapısını açtı ve konuştu.

-Atla bakalım kanki! Gidiyoruz!

Damion, kendi evine bir kez baktı. Esir, balkondan ona bakıyordu. Bir kez el salladıktan sonra arabaya bindi.

Fly, saçlarının yarısını kazıtmış diğer yarısını uzatmıştı. Kazıtılan yerde bir dövme vardı. Saçları kumraldı.  Gözleri ise siyahtı. Tipi gayet düzgün sayılsa da kişiliği boktandı.

Nameless [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin