Önceki bölüm
Leon'un yanına gelen kadınları reddettiğini gördü. Anlaşılan uzun süre sorgulanmak sinirini bozmuştu. Sırıttı ve içkisini yeniletti.
.
.
.
.
.
.
Damion, Leon'a uzun süre baktı. En sonunda bakışları buluştuğunda elinde ki içki bardağını havaya kaldırdı ve ayartıcı bir şekilde gülümsedi.Leon, kendisine dikkatli bir şekilde bakan Damion'un bakışlarını hissetmişti. Bakışları buluştuğunda ayağa kalktı ve Damion'un yanına yürüdü.
Leon, ciddi bir şekilde Damion'un yakasını tuttu ve biraz havaya kaldırdıktan sonra konuştu.
-Derdin ne senin? Neden bana dik dik bakıyorsun?
Damion, sinirlense de belli etmedi. Hafifçe gülümsedi ve Leon'un yakasında ki elini tutup kulağına fısıldadı.
-Dedim mi ne? Neden bunu daha farklı bir yerde konuşmuyoruz?
Leon, iğrenmeyle ellerini çekti ve bağırdı.
-Erkeklerle ilgilenmiyorum. Başka birini bul. Benimle uğraşma.
Damion, bir kahkaha attı ve konuştu.
-Hahahaha...peki ya senle uğraşmak istiyorsam? Çok yakışıklı ve güçlü görünüyorsun. Bir kere yapalım. Ha, ne dersin?
Leon, sinirli bir şekilde ellerini saçlarından geçirdi. Öfkeli gözlerle Damion'a baktı. Onu tanımamıştı.
-İğrenç Homo. Benden uzak dur.
Leon, söyleyeceklerini söyledikten sonra gitmeye yeltendi. Fakat Damion, bu fırsatın kaçmasına izin veremezdi. Hemen kolunu tuttu ve konuştu.
-Bir kere denemekten zarar gelmez. Çok eğleneceksin. Beğenmezsen gitmekte özgürsün. Önce benimle biraz içki iç.
Leon, sinirli bir şekilde bakıyordu. Damion'dan kurtuluşu yok gibiydi. Mekanda sorun çıkartmak da istemiyordu.
-Pekala, bir içki ısmarla. Ondan sonra gideceğim.
Damion, hafifçe gülümsedi ve yanına oturttu Leon'u. Barmene iki içki söyledi ve caty'e işaret verdi.
Caty, işareti anlamıştı. Hayal tozunu içkilerden birine döktü.
Damion, Leon'a toz bulunan içkiyi uzattıktan sonra konuştu.
-Ben Less, senin ismin ne?
Leon, içkiyi yavaş yavaş içip konuştu.
-İsmim Leon. Söyle, benden istediğin ne? Bu kadar insan içinde beni özellikle seçtin.
Damion, kıkırdadı. Leon'un kaba sözlerini umursamadı. Yüzüne yumruk atmak için yanıp tutuşsa da dayandı.
-Söyledim ya. Senden hoşlandım. Bir gece geçirelim. Tüm yorgunluğunu ve sinirini atacaksın. Zevk alacaksın.
Leon, bu Less denen adamın ciddi olup olmadığına baktı. Gayet ciddi görünüyordu. Bir kere baştan sonra inceledi. Erkek olmasına rağmen oldukça yakışıklı ve dikkat çekici biriydi.
Leon, bugün Damion denen piç yüzünden oldukça sorun yaşamıştı. Evini aramışlar ve onu zorla polis merkezine götürmüşler ve sorgulamışlardı.
Neyse ki kanıtlar net değildi. Ayrıca aklanması yakındı. Sahte şahit de bulacaktı. Belki de bu adamı da şahit niyetine kullanabilirdi.
Leon, kendi kendine plan yaptı. Adam, kendisinden hoşlanmış gibiydi. Sahte şahitlik için uygundu. Olayların içinde değilde less denen adamın yanında olduğunu söylerse işler kolayca halledilebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nameless [BL]
FantasyHayatım boyunca sayısız ismim oldu. -Piç -Şerefsiz -Hırsız -Dolandırıcı -Katil -Deli -Manyak. Bu sayısız isimden hangisi olduğumu söyleyemem. Fakat bir isim seçmem gerekirse, bana "İsimsiz" denilmesini tercih ederim. Bu hikâye Boy love'dır. Küfür...