Önceki bölüm
Damion, düşündüğü esnada aklına kafes dövüşü geldi. Yüzünde pis bir sırıtış oluştu. İş, yasa dışı kirli işler yapmaya gelince en iyisiydi. Dudaklarını biraz yaladıktan sonra üstünü hızla giyindi. Bildiği bir yer vardı.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Damion, bir kafes dövüşü yapmayı düşünüyordu. Kafes dövüşlerinde insanlar, bir kafesin içinde dövüşürlerdi. Genelde para kazanmak isteyen F seviyeli avcılar olurdu. Kuleye çıkmak, ölüm şansının %70 olması demekti. Fakat kafede dövüşlerinde bu şans oranı %40-50 oluyordu.Damion, sessizce ilerlediği sırada statü penceresine bakmak istedi. Kendisi güçlendiği için sayılarda artış olmalıydı.
-Statü penceresi!
Kullanıcı: Damion Beelzebub Junhai.
Seviye: F-1
Yetenekler: Mana soluma (F)
-Şeytanın 13 yolu( F)
-Kılıç azizinin yolu(F)
-Savaşçının bedeni (F)
-Özümseme(F)
Güç 13
Büyü: 11
Çeviklik: 8
Şans : 4
Dayanıklılık: 12
Biriken puan: 0
Tam da tahmin ettiği gibiydi. Hepsi artmıştı. Şansı bile artmıştı. Yüzünde hafif bir gülümseme oluştu. Diğer F seviyeli avcılar ile arasında ki farkı merak ediyordu.
Damion'un yanında ki caty, havada süzülüyor ve Damion ile birlikte ilerliyordu. Bıkkın bakışları vardı.
-Da-mi-on!! Şu yüzünde ki ifadeye bir bak! Çok korkutucu görünüyorsun!
Damion, elini havada salladı ve konuştu.
-Kes sesini caty. Bana para vermeyeceksen başımı da şişirme!
Caty, biraz geriye çekildi ve kendi kendine homurdandı. Başka çaresi yoktu. Sürekli burası hakkında araştırma yapıyordu ama işe yarar çok fazla şey öğrenememişti.
Caty, hiç istemese de ana sistemle bir bağlantı oluşturması gerektiğini fark etmişti.
Ana sistem, tüm sistemlerin başıydı. Hepsi ona bağlıydı. Kendi koruyucusu olduğu "Kötü adam" sistemi bile ana sistemin içinde yer alıyordu.
Caty, havada bir takım ayarlara girdi ve bağlantıdan "Ana Sistem"e tıkladı.
Bu sırada Damion da ara sokaklardan birine girmişti. Alt uzayından bir maske çıkarttı ve ilerlemeye devam etti. Tanımak gibi bir düşüncesi şimdilik yoktu.
Damion, bir süredir yine sesini kesmiş olan Caty'e göz ucuyla baktığında anlamadığı bir dilde konuştuğunu gördü. İfadeleri sürekli değişiyordu. Bunun nedenini sonra öğrenebileceğini düşündü ve ilerlemeye devam etti.
Ara sokaklar oldukça boştu. Belki bir kaç dilenci kılıçlı insanlar vardı. Onlar da kendisine dik dik bakıyordu.
Damion, bu dilencilerin aslında Kafes dövüşünün yapıldığı yerlerin gözcüsü olduğunu biliyordu. Bir kişi geldiğinde direk yöneticiye bildiriyorlardı. Özellikle tanınmayan birini.
Asıl Damion, buraya sadece 1 kez gelmişti. O zaman da fazla kan gördüğü için bir kez daha gelmek istememişti. Şimdi işine yaracaktı.
Caty, ana sistemle olan konuşmasından sonra bazı bilgiler edinmeyi başarmıştı. Çekinerek konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nameless [BL]
FantasyHayatım boyunca sayısız ismim oldu. -Piç -Şerefsiz -Hırsız -Dolandırıcı -Katil -Deli -Manyak. Bu sayısız isimden hangisi olduğumu söyleyemem. Fakat bir isim seçmem gerekirse, bana "İsimsiz" denilmesini tercih ederim. Bu hikâye Boy love'dır. Küfür...