20.Bölüm

406 51 19
                                    

Resim bulamıyorum. Ne yapayım? 😅

Önceki bölüm

Esir, merakla tekniği okumaya başladı. Kara kapan tekniği, hem vücut gelişimi hem de savaş tekniği idi. Ayrıca savunmayı da arttırıyordu. İlk aşamalarda savunmaya öncelik veriyordu. Fakat sonra saldırı becerileri geliyordu. Oldukça iyiydi.

-Bay Junhai, bu tekniği nereden buldunuz? Çok iyi!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Damion, açıklamak istedi sonra boşverdi. Üşenmişti.

-Boşver. Sen tekniği beğendin mi?

Esir, hemen başını salladı ve onayladı.

Damion, Esir'in omzunu tuttu ve fısıldadı.

-Özümse!

Bir anda kitap parçalandı ve ortadan yok oldu. Bilgiler Esir'in kafasına girmişti. Bu oldukça yararlı bir yetenekti.

Esir, savunma teknikleri için kafasında ki bilgileri kullanmaya başladı. Vücut içindeki manayı tüm vücuda yaymalıydı. Mananın yayıldığı bölge daha da güçlenecekti ve ayrıca saldırı yapmasına olanak sağlayacaktı. Ayrıca bir koruma da sağlayacaktı.

Kişi, tek bir parmağına mana gönderdiğinde, büyük bir kayayı hafifçe itse bile parçalanırdı. Tabi yapmak zordu.

Mana, vücutta bulunsa da yaymak ve kontrol etmek zor bir işti. Kontrolden çıkarsa patlama riski vardı.

Damion, Esir'in kahraman olmasına güveniyordu. Ayrıca zekiydi. Biraz zorlansa bile başaracağına inanıyordu.

Damion, Sessizce esir'i izlemeye devam etti. Çocuğun zorlandığını biliyordu. Fakat yardım etme gibi bir düşüncesi yoktu. Her şeyi kendi başına öğrenmesi daha faydalı olurdu.

Damion'a da kimse bir şey öğretmemişti. O her şeyi kendi başına öğrenmeye çalışmıştı. Bazen başarısızlık yaşamış ve yaralanmıştı. Fakat bazen de başarılı olmuştu.

Hayat da böyleydi. Başarı ve başarısızlık iç içeydi. Şans ve şansızlık da aynı şekildeydi. Bu sayede evren kendi düzeninde işliyordu.

Damion, bundan sonra ne yapması gerektiğini düşündü. Öncelikle statü penceresini inceledi. Sonra yeteneklerine baktı.

Kullanıcı: Damion Beelzebub Junhai.

Unvan: Bilgili Kişi

Seviye: F-2

Yetenekler: Mana soluma (F)

-Şeytanın 13 yolu( F)

-Kılıç azizinin yolu(F)

-Savaşçının bedeni (F)

-Özümseme(F)

Güç: 20

Büyü: 20

Çeviklik: 18

Şans : 18

Dayanıklılık: 20

Biriken puan: 0

Toplam da 5 tane yeteneği vardı. Bu yeteneklerin üstünde tıkladı ve ilerleme durumuna baktı.

-Şeytanın 13 yolu (00,00)

-Kılıç Azizinin Yolu (07,35)

-Mana Soluma (14,61)

-Özümseme (03,08)

-Savaşçının Bedeni (00,00)

Damion, bu beş yetenekten en çok Kılıç Azizinin yolunu ve Mana solumayı kullanmıştı.

Nameless [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin