Medya payon.
Önceki bölüm
Esir, liderine her türlü hizmeti sunacaktı. Ona sadık bir kötü adamdı.
Damion ise çoktan sarhoştu. Karaltının sıcaklığı bu soğuk havayı daha iyi hale getiriyordu. Daha sıcak bir hale...
.
.
.
.
.
Esir, damion'u vücudu ile destekledi ve nereye gitmeleri gerektiğini düşündü. Eve gidebilirler miydi? Hayır, ev pisti. Ayrıca anahtarı da almamıştı.Esir, boynunu bir kez daha yalayan damion'o baktı. Kendisine gülümsüyordu. Belki de Esir olduğunu bilmediği için Damion gülümsüyordu.
Esir, kaşlarını çattı ve kitaplardan öğrendiği şeye doğru gitmeye başladı.
Bir otele!
Kitapta otel, kalacak bir yer demekti!
Orada bir süre durabilirlerdi!
Esir, ilerlediği yolda gördüğü Otel yazan tabelaya doğru ilerledi. Bir yandan da Damion'u destekliyor ve biraz daha sündürüyordu. Damion hafif değildi.
Esir, Otel yazan yere gelince uyuklayan adamın, kapıdan gelen zil sesine uyandığını gördü. Kapıya ufak bir zil asılmıştı. Kapı açıldığında bu zil, çalıyordu.
Adam, bir çocuk ve sarhoş gibi görünen yakışıklı adama baktı. İkisi fazla yakındı. Adam, iğrense de bir şey demedi. Burada sayısız müşteri gelip gitmişti. O sadece kiralanan odadan alacağı parayı umursardı.
Adam, biraz uykulu bir sesle konuştu.
-Bir oda mı istiyorsunuz?
Esir, başını salladı ve onayladı. "Oda " kelimesini öğrenmişti.
Damion, sarhoştu. Zihni bulanıkta olsa anlayabiliyordu. Kıkırdadı ve konuştu.
-Bize bir oda ver!
-Hehehe...oda...
Adam, başını salladı ve arkasında duran duvara asılmış anahtarlardan birini aldı ve yukarı çıkan merdivenlere tırmanmaya başladı.
Esir, bir an merdivenlerden Damion'u çıkartmanın zor olacağını fark etti ve durup Damion'u kucakladı.
Esir, güçlüydü. Kazandığı yeni ünvan ile daha da güçlenmişti. Görüntü tuhaf olsa da damion'u kucağına almıştı.
Caty, endişeli bir şekilde ikisine bakıyordu. Gerçekten de düşündüğü şeyi yapmayacaklardı değil mi?
Damion, kıkırdadı ve havada duran kediye bakıp konuştu.
-Bizi rahat bırak caty!
Caty'i sadece Damion görüyordu. Damion'un sözü caty'e olsa da sarhoş bir adamın görünmez bir şey ile konuşması normaldi. Çünkü Sarhoşken ne yapıldığı belli olmazdı.
Görevli adam, caty olarak bahsedilen kişinin kim olduğunu anlayamasa da danion'un sözünü üstüne alınmıştı. Odayı açtıktan sonra anahtarı Esir'e verip hemen uzaklaştı.
Esir, damion'un sözlerini fazla da ciddiye almadı. Lideri sarhoştu!
Esir, bu yaptığının doğru olmadığını bilse de o kötü olmaya karar vermişti. Ayrıca kendisini yalayan ve seks yapmak isteyen Damion idi.
Esir, Damion'a istenilen şekilde hizmet edecekti!
Esir, damion'u yatağa bıraktıktan sonra kapıyı kapattı ve bir kez de kilitledikten sonra yatağa yaklaştı ve köşeye oturdu.
Caty, Damion'un rahat bırakması konusunda emirleri yüzünden rahatsız olsa da durup onları izleyemezdi. Bir anda ortadan kayboldu.
Esir, bir süre tereddüt etti. Kendi kendine kıkırdayan Damion'a baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nameless [BL]
FantasyHayatım boyunca sayısız ismim oldu. -Piç -Şerefsiz -Hırsız -Dolandırıcı -Katil -Deli -Manyak. Bu sayısız isimden hangisi olduğumu söyleyemem. Fakat bir isim seçmem gerekirse, bana "İsimsiz" denilmesini tercih ederim. Bu hikâye Boy love'dır. Küfür...