2.Bölüm

885 88 51
                                    

Önceki bölüm

Caty, gözlerini devirdi ve konuştu.

-Gitmene kalan süre 10..9..8...4...3...2..1..
.
.
.
.
.
.
.
.
-Ah, neredeyim?!

-Sanki havada uçuyormuşum gibi..

-Eski bir anının bir parçasına benziyor..

-Hımm, gerçekten de tanıdık...

İsimsiz, kendi kendine düşünüyordu. Bilinci yeni yeni kendine geliyordu. Hava akımının sırtına yaptığı baskı...

O düşüyormuş gibi bir his..

İsimsiz, ilk başta anlayamadı. Nerede olduğuna bakmak istedi. Etrafında yüksek binalar vardı. Düşük seviyeli bir boyutun sahip olabileceği gibi..

Caty, havada bağdaş kurmuş rahatça duruyordu. Bir kedinin ne kadar esnek olabileceğini sorgulamanın bir anlamı yoktur.

-hey, hayal aleminden çık. Yoksa, bu boyuttan 1 dakika içinde ayrılmak zorunda kalacaksın.

İsimsiz, kaşlarını çattı. Bir anda kendisine geldi ve şok olmuş bir sesle bağırdı.

-Siktir! Gerçekten de düşüyorum!!

Caty, bir kahkaha attı ve havada kuş gibi uçmaya çalışan isimsize baktı. Kollarını çırpmaya ve düşmekten kaçınmaya çalışıyordu. Tıpkı yuvadan atılmış bir kuş yavrusu gibiydi.

-Caty, seni sikik kedi, neler oluyor? Neden düşüyorum?!

Caty, havada yüzer gibi hızla aşağıya düşmekte olan isimsize baktı ve konuştu.

-Orta dereceli dünyadasın. Ne yazık ki, ölmek üzeresin. Puanlarını kullanıp ölümden kurtulmak ister misin?

İsimsiz, dişlerini gıcırdattı ve tıslar gibi konuştu.

-12 puana sahte kanat almak istiyorum. Önce kurtulayım, sonra neden bu halde olduğumu açıkla!

İsimsizin arkasında şeffaf renkli bir çift kanat belirdi. Kanatlar, düşme hızını yavaşlattı ve isimsiz, kendisini kontrol ederek sakince ara sokaklardan birine indi. Etrafına baktığında kimsenin olmadığını görünce sakinleşti.

-Caty, bana neler olduğunu hemen açıkla! Bu beden de kime ait? Boyut hakkında tüm bilgileri Çıkart! Ayrıca neden kafam acıyor??

Caty, yere indi ve biraz gerindikten sonra konuştu.

-İsmin Damion Beelzebub Junhai. Orta dereceli dünyanın kötü adamısın. Tek sorun kahraman tarafından yenilmen ve büyük bir binadan aşağı atılman. Yani, ölmen gerekiyordu. Sistemsel bir hata oluştu.

İsimsiz yani şu anda Damion, ağrıyan başını oluşturduğu sırada kafasında büyük bir delik fark etti. Kafatasının arkasında açılan delik, hızla kanıyordu.

-Siktir! Bu ne tür bir sistemsel hata! Sikeyim! Kafamda kocaman bir delik var!

Caty, patilerini yaladı ve damion'un küfürlerini dikkate bile almadı.

-Hem gelişim yapabileceğin hem de gelişmiş bir teknolojiye sahip olan bir boyut istedin. Burası orası işte. Fakat bir zaman sıkıntısı oldu. Normalde seni 5 yıl önceye göndermeliydim ama tam da kahramanın seni öldürdüğü zamana gönderdim.

Damion, ellerinde ki kana baktı ve iç çekti. Eğer bu deliği kapatmazsa bir kaç dakika içinde geberip gidecekti.

-Bana bir kan yenileme hapı, saf su, bir tane de şifa küresi ver.

Nameless [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin