Siz kulaklarını normal hayal edin. Ne yapayım? Resim bulamıyorum.😅 Ayrıca 3 yorum nedir?! 15 yorum yaparsanız bölüm atacağım yarın. Yoksa yok.
Önceki bölüm
Damion, gözlerini devirdi. İlk görev olduğu için öldürülmesi gereken canavar az ve ödül yüksekti. Fakat artık işler değişmişti. Kolayca puan verilmeyecek ve risk de yüksek olacaktı.
.
.
.
.
.
Damion, derin bir iç çekti. Fakat bir yandan da keyif almıştı. Zorlu bir görevden sonra gelen başarı duygusu gibisi yoktu.Damion, Esir'e de aynı görevin geldiğini görünce rahatladı. Aslında bir grup olurlarsa tek bir görev verilirdi. Fakat şu anda oyuncu sistemine grup olarak kaydetmek istemiyordu. Çünkü bireysel olarak gelişmeleri lazımdı.
Tek bir görevde verilen puan oyuncu sayısına göre bölünürdü. Örnek vermek gerekirse bir grup 500 goblini öldürecek bir görev alır. Ödül de 30-40 puan olur ve oyuncu sayısı da 10 kişi olur. Yapılan katkıya göre de puanlar oyunculara sistemde dağıtılır.
Damion, Esir'e baktı ve hafifçe gülümsedikten sonra konuştu.
-Esir, F-3 seviyeye geldiğimizde meslek seçimi olur. Ona gore puanlarını düzgün ayarlaman gerekiyor. Anlıyor musun?
Esir, merakla sordu.
-Bay Junhai, meslek derken? Nasıl oluyor? Bu doktor ya da öğretmen gibi mi?
Damion, hemen açıklamaya başladı.
-Kulede ki meslek seçimi farklıdır esir. Bir çok meslek var. Büyücü, şifacı, savaşçı, tank, demirci, simyacı gibi. Onlardan birini seçmelisin. Bu seçtiğin mesleği dışarda da yapabilirsin. Demirciler ve simyacılar, canavarların vücut parçalarınını alırlar. Genellikle loncalarla çalışırlar.
Damion, bütün mesleklerin özelliklerini anlattı. Artı ve eksi yönlerinden bahsetti. Savaşmaya uygun olan meslekler ve uygun olmayan meslekler vardı.
Esir, uzun açıklamayı dinledikten sonra konuştu.
-O zaman savaşçı ve Tank olmak bana uyuyor. Tank olanlar en başta savaşıyor değil mi? Bu sayede Bay Junhai'yi koruyabilirim.
Damion, gülümsedi. Kahraman, kendisine fazla bağlıydı. Onunla arkadaş ol görevi iyi ilerliyor gibiydi. Gerçi hala tuhaf buluyordu.
Damion'un merak ettiği şey, görevi tamamladıktan sonra olacak olandı. Genellikle görevini tamamladığında ölmüş oluyor ve başka bir boyuta gidiyordu. Fakat bu sefer işler farklıydı. Büyük ihtimalle ölmeyecekti.
Damion, görevi tamamladıktan sonra olabilecek ihtimalleri düşündü. Bu boyuttan ayrılması gerekecekti. Fakat en iyi arkadaşının gitmesi kahraman da bazı kötü etkilere de sebep olabilirdi.
Damion, Caty'e baktı ve merakla sordu.
-Caty, görev tamamlandıktan sonra ne yapacağım?
Caty, hızlıca cevap verdi.
-Görevin tamamlandıktan sonra eğer ölmemişsen önünde iki seçenek çıkacak. Ya boyuttan ayrılmak ya da ölene kadar bu boyutta kalmak. Sana bir seçim hakkı sunulacak.
Damion, yarım bir gülümseme ile caty'e baktı. Bu kendisi için ilk defa oluyordu. Gelişim yaptığı için ömrü uzayacaktı. Fakat kahramanın ömrü aynı kalacaktı. Zamanla yaşlanacaktı. Kahraman Esir öldükten sonra kendisinin yaşaması tuhaf olurdu.
-Caty, eğer kahraman benden önce ölürse ne olur?
Caty, ciddi bir sesle açıkladı.
-Eğer görevini bu süreye kadar tamamlamazsan başarısız olursun. Oyuncu kimliğine bir başarısızlık eklenir ve sistemin cezasına maruz kalırsın. Fakat görevi başardıktan sonra kahraman ölürse, senin de bu boyutta daha fazla kalmana gerek olmaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nameless [BL]
FantasyHayatım boyunca sayısız ismim oldu. -Piç -Şerefsiz -Hırsız -Dolandırıcı -Katil -Deli -Manyak. Bu sayısız isimden hangisi olduğumu söyleyemem. Fakat bir isim seçmem gerekirse, bana "İsimsiz" denilmesini tercih ederim. Bu hikâye Boy love'dır. Küfür...