Medya Damion'un yeni hali. Nasıl sizce? 😆
Önceki bölüm
Damion, kafesin içinden baygın ve dağılmış halde çıkartılan Kahraman baktı. Dudaklarının kenarında yarım bir gülümseme oluştu.
-Anlaştık!
.
.
.
.
.
.
Esir Serapis...YN: Esir, Yunan mitolojisinde Dünyayı saran ışıklı tabaka demektir. Serapis ise Yunan ve mısır kültürünün ortak tanrısıdır. Serapis o kadar ilginç bir tanrıdır ki mısırlılar bile onun gerçek karakteri hakkında bir fikir sahibi değillerdi. İsim konusunda mükemmel olduğumu biliyorum. 😆
Damion, Esir'e baktıktan sonra konuştu.
-Pekala, o zaman ilk dövüşüm şu yumruk bilmem nesi ile olsun.
Lider, geniş bir şekilde sırıttıktan sonra konuştu.
-Pekala kardeşim. Yumruk kralı güçlüdür. Ölmemeye dikkat et. Yoksa paramı alamam.
Damion, sakince gülümsedi. Maskesinin altında yüz ifadesi belli olmuyordu. Fakat gözleri tehlikeli bir şekilde parlıyordu.
Lider, kafesin köşesinde dikilen adamlara bağırdı.
-Kafesi açın! Yeni bir savaşçımız var! Bu arada ismin nedir?
Damion, son cümlenin kendisine ait olduğunu biliyordu. Sakince yanıtladı. Bir çöpü dövmek için heyecanlanmasına gerek yoktu.
-Bana İsimsiz deyin.
Damion, kendisi için açılmış olan kafesin içine girdikten sonra kafesin kapısı kapatıldı.
Lider, seyirciye döndü ve yüksek sesle bağırdı.
-Bayanlar ve baylar! Bugün yeni bir savaşçımız var! Size, İsimsiz'i tanıtıyorum! Yumruk kralına karşı İsimsiz! Bahislerinizi yatırın!
Bahis oynamak isteyen seyirciler taze ete sadist bir sevinçle baktılar. Kendi aralarında kaç yumruğa dayanacağı hakkında konuşuyorlardı.
Bahis oranı kısa sürede ayarlandı.
İsimsiz'e karşı Yumruk kralı...
Bahis oranı 1:7 idi.
İsimsiz kazanırsa ona bahis yatıranlar paralarının 7 katını alacaktı. Fakat kaybederlerse 7 kat para ödeyeceklerdi.
Bu bahis oranında bile Damion'un kazanma şansının yüksek olmadığı düşünüyordu. Kahraman'ın savaşında hiç bahis yapılmamıştı. Çünkü sonuç belliydi.
Bahisler kısa sürede yapıldı. Herkes yeni savaşçıya yani İsimsiz'e bakıyorlardı. Savaşın başlamasını iple çekiyorlardı.
Damion ise elleri cebinde Yumruk kralına bakıyordu. Ciddiye bile almıyordu. Gözleri aşağılık bir varlığa bakıyor gibiydi.
Yumruk kralı, daha "Başla" işaretinin gelmemesi yüzünden yerinde duramıyordu. Yumruklarını ovuşturuyor ve heyecanla bekliyordu. Yüzünde bir gülümseme vardı.
-Hey, maskeli piç! Buraya gelmekle büyük hata ettin. Öleceksin!
Damion, hakareti pek de umursamadan konuştu.
-Senin gibi çocukları dövmekten zevk alan bir piç değilim. Ölecek olan sensin kıçımın yumruk kralı! Ah, doğruya kıçım bile senden daha güzel!
Damion, açıkça alay ediyordu. Durumdan da memnundu.
Yumruk kralı, sinirle dişlerini gıcırdatıyordu. Başlama komutu geldiği anda direk üstüne atlayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nameless [BL]
FantasyHayatım boyunca sayısız ismim oldu. -Piç -Şerefsiz -Hırsız -Dolandırıcı -Katil -Deli -Manyak. Bu sayısız isimden hangisi olduğumu söyleyemem. Fakat bir isim seçmem gerekirse, bana "İsimsiz" denilmesini tercih ederim. Bu hikâye Boy love'dır. Küfür...