3.Bölüm

799 84 167
                                    

Medya Damion. Nasıl sizce?

Önceki bölüm

Caty, ağlar gibi baktı damion'a ve konuştu.

-Çok büyük bir hata oldu!
.
.
.
.
.
.
.
Damion, anlamamış gibi baktı. Ne tür bir hata olabilirdi ki? Bunu zaten söylemişti. Yanlış zamana gelmişti. Başka hata daha mı vardı?

-Açıkça konuş caty. Ne kadar aptal olduğunu iyi biliyorum zaten. Bu ilk hatan değil.

Caty, ağlamaklı bir sesle miyavladı. Bir kedi gibi görünmesine rağmen sadece büyük hatalarda ya da endişelendiğinde miyavlardı. Damion'un içine kötü bir his doğmuştu.

Damion, sinirle bağırdı.

-Seni kedi kılıklı pislik! Bari güzelim kedi kılığında olmasaydın! Ne oldu anlat hemen!

Caty, acı acı miyavladıktan sonra başını eğip konuştu.

-Şey... Yanlış bedene gelmiş olabilirsin. Tabi senin bildiğin kahraman da yanlış!

Damion, ayağa kalktı ve öfkeyle bağırdı. O kadar sinirlenmişti ki, elleri titriyordu. Daha önce hiç böylesine büyük bir hata olmamıştı.

-Siktir..siktir...sen ne dedin? Yanlış beden yanlış kahraman mı?! Bu nasıl olabilir?!

Caty, başını eğmişti. Mırıldar bir sesle konuştu.

-Sistem hatası...

Damion, öfkeyle küfretti.

-Senin de sisteminin de.. Hadi ilk kez bir boyuta gitmiş olsak tamam. Fakat bu 1000. Boyut! Nasıl bu kadar büyük bir hata yapmış olabilsin aklım almıyor!!

Caty, suçlu bir şekilde başını eğdi ve sessiz kaldı. Gerçekten de büyük bir hata vardı.

Damion, derin bir iç çekti ve sakinleşmeye zorladı kendisini. Yine de öfkesi hala tazeydi. Tıslar gibi konuştu.

-Hangi bedende olmalıydım? Asıl kahraman kim? Ben, bu dünya da ne tür bir role sahibim?

-Sikeyim ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum!

Damion'un normalde yapması gereken şey, kötü adamı oynamak ve kahramanı sonuna kadar kışkırtıp ölmekti. Bu kadardı. Gayet basitti. Fakat yanlış bir bedendeydi. Kahraman da belirsizdi.

Damion, düşündü. Zaten Leon'un kahraman olması tuhaftı. 5 yılda F dereceden E dereceye kadar çıkmıştı. Aşırı normaldi! Kahramanın her zaman altın parmağı olurdu. Kolayca güçlenir ve bulunduğu boyuta hükmederdi.

Caty, açıklamaya başladı. Bir yandan da ürküyordu.

-Kahramanın kim olduğunu bulamadım. Belki de Gökyüzü kulesinde olabilir. Oraya giriş yapamıyorum. Fakat Leon olmadığı kesin.

Damion, devam et dermiş gibi baktı kediye.

Caty, kendisine öldürecek gibi bakan damion'a ürkek bir bakış attı ve hafifçe geriye çekildi.

- Senin aslında başka biri olman gerekiyordu. Bu dünyanın avcı loncası olan "Kara çember" den Zeon Jaguer olmalıydın. Şu anda doğru düzgün tanınmayan birisin. Hiçbir işe yaramayan normal birinin bedenindesin.

Damion, ağrıyan başını ovuşturdu. Asıl kötü adam Zeon isimli kişiydi. O zaman kahraman da zeon denen adamın yakınlarında bir yerde olmalıydı. Belki oraya giderse bulabilirdi.

Damion, kahraman ile bir ilgisi olmayan bir bedene girdiği için ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Gerçekten de kahramanı bulması gerekli miydi?!

Nameless [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin