Önceki bölüm
Damion, belgeleri tekrar yerleştirdi ve oturma odasına yani Less ve Leon'un olduğu kısma geri döndü.
Less ve Leon, oturma odasında ki koltukta işi pişirme aşamasındaydılar. Bunu görmek istemedi ve başka bir odaya gidip gelişim yapmaya başladı. Vaktini burada geçirecekti.
.
.
.
.
.
.
.
Damion'un, iki saatlik bir gelişimden sonra vücudunda bir çatlama sesi duyuldu.Gelişim aşamaları
1-Gerçek Qi Alemi
1-12 aşamaya ayrılır. Meridyenleri açmak için önemli bir Alem.
2- Ruh Alemi
1-9 aşamaya ayrılır.
3-Köken Alemi
1-9 aşamaya ayrılır.
4- Bilge Alemi
1-9 aşamaya ayrılır.
5- İmparator Alemi
1-9 aşamaya ayrılır.
6- Büyük imparator Alemi
-Başlangıç aşaması
- Orta aşama
-İleri aşama
-Zirve aşama7-İlahi Alem
8- Tanrı Kral
9- Gök imparatoru
Damion, gerçek Qi Aleminin ikinci seviyesine sonunda giriş yapmıştı. Bu kadar çabuk seviye atlamasının nedeni elbette Gökyüzü Kulesinde gelişim yapmasından kaynaklıydı.
Gökyüzü kulesinde gelişim yapmak, dışarda yapmaktan tam 3-4 kat daha etkiliydi. Daha fazla enerjiye sahip bir alandı.
Damion, vücudunun ve enerjisinin güçlendiğini hissediyordu. Bedeni tamamen enerji ile dolmuş gibiydi. Yüzünde büyük bir gülümseme belirdi.
Damion, hemen oyuncu statülerine bakmak istedi. Bir değişim olmuş olmalıydı.
- Statü penceresi!
Damion'un önünde bir oyun penceresi belirdi.
-Kullanıcı: Damion Beelzebub Junhai.
Unvan: Bilgili Kişi
Seviye: F-2
Yetenekler: Mana soluma (F)
-Şeytanın 13 yolu( F)
-Kılıç azizinin yolu(F)
-Savaşçının bedeni (F)
-Özümseme(F)
Güç: 22
Büyü: 22
Çeviklik: 20
Şans : 19
Dayanıklılık: 22
Biriken puan: 0
Damion, artan statları memnun bir şekilde inceledi. Güç, büyü, çeviklik ve dayanıklılık 2 puan artmıştı. Şansı ise 1 puan artmıştı. Gelişim yapmak gerçekten de faydalıydı.
Damion, kendi kendine düşündü. Büyük ihtimalle, her seviye atladığında 2 ya da 1 puanlık keskin bir artış olacaktı.
Gökyüzü kulesinde 9 puanlık bir artış kazanmak için saatlerce yorucu görev yapması gerekiyordu. Bir çok canavar öldürmeliydi. Fakat gelişim yaparak daha kolay şekilde güçlenebiliyordu.
Tek sorun, gelişim yaptığı sürede seviye atlamanın uzun sürmesiydi. Bu da aslında kusur sayılırdı. Zaman kimseyi beklemiyordu. Uzun süre de sadece 9 puanlık güç artışı pek de bir şey ifade etmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nameless [BL]
ФэнтезиHayatım boyunca sayısız ismim oldu. -Piç -Şerefsiz -Hırsız -Dolandırıcı -Katil -Deli -Manyak. Bu sayısız isimden hangisi olduğumu söyleyemem. Fakat bir isim seçmem gerekirse, bana "İsimsiz" denilmesini tercih ederim. Bu hikâye Boy love'dır. Küfür...