Önceki bölüm
Zavallı mağazası talan edilmişti.
Leon'un suçları katlanarak artıyordu. Kafayı yemek üzere gibi hissediyordu.
.
.
.
.
.
.
Damion, Esir'i bir spor salonuna getirdi. Oldukça büyüktü. Tempolu bir müzik çalıyordu. İnsanlar, kendi aralarında sohbet ediyorlardı. Bazıları da özel hocaların rehberliğinde spor yapıyordu.Spor salonu fazla da kalabalık değildi. Güzel ve temiz bir ortamdı.
Damion, buranın iyi olduğunu düşündü. Hafifçe gülümsedi ve spor hocası gibi görünen birinin yanına gitti.
-Merhaba, buraya kayıt yaptırmak istiyorum.
Adam, Damion ve Esir'i biraz inceledi ve bir kahkaha attı. Kaslarını sıkmış ve hava atmıştı.
-Elbette, benimle gelin.
Adam, bir masaya doğru ilerledi. Üstünde ki broşürlerden birini aldı ve açıklamaya başladı.
-Yoga, plates, yüzme gibi kurslarımız var. Ayrıca aşağı katlarda boks, kickboks gibi kurslara da sahibiz. Sadece spor aletlerini mi kullanmak istiyorsunuz yoksa ayrı bir kursa da girmek ister misiniz?
Damion, broşürlerden birini aldı ve inceledi. Fiyatlar yüksekti. Fakat içinde istediği bir çok şey vardı.
-Pekala, yanımda ki çocuk için istiyorum. Bir yıllık kayıt olacak. Yüzme ve dövüş sanatlarına gidecek. Ayrıca spor aletlerini de kullanacak. Ona çok zor bir program hazırlayın. 10 yıllık üyelerle aynı program gerekiyor.
Adam, şaşkınlıkla Esir'e baktı. Bu çocuk bu kadar zor bir programa dayanamazdı.
-Bay...
-Damion Beelzebub Junhai!
-Peki Bay Junhai, bu programı hazırlayabiliriz. Fakat çocuk bunu yapamaz. Ona işkence etmek mi istiyorsunuz yoksa vücudunu geliştirmek mi?
Damion, hızla cevapladı. Başka işleri de vardı. Bunu halledip Esir'i buraya bırakacak ve akşama doğru da alacaktı.
-Esir bir avcı. Dayanabilir. Siz dediğimi yapın. Yalnız buranın dilini bilmiyor. Bir sorun olursa haberleşelim. Bugün başlasın.
Adam, başını salladı. Avcı ise sorun olmazdı. Paranın kokusunu da almıştı. Kaçmayacak bir müşteri idi.
-Tamam. Sabah 8 ve akşam 10 arasında açığız. İstediği zaman gelebilir ve istediği kadar kalabilir. Ben yine de bir program hazırlayacağım. Size yarın ulaştırırım. Bu araba benim ismim Peone Shevrt.
Damion, adamın numarasını kaydetti ve kendi numarasını verdikten sonra konuştu.
-Bay Shevrt, ne kadar tutuyor?
Peone Shevrt, hemen bir hesaplama yaptı ve konuştu.
-Yıllık Aboneler 1200 dolar tutuyor. Aylık 100 dolar ödemeniz gerekiyor. Kurslarla birlikte fiyat bu. İçinde yemek olacak mı? Diyetini de ayarlarız.
Damion, gülümsedi ve konuştu. Fiyat uygundu. Esir'i her anlamda geliştirecekti.
-Yemekle birlikte ne kadar tutar?
Adam bir hesaplama daha yaptı ve Esir'i yoğun eğitim ve uygun olabilecek diyete göre ki Esir fazla zayıf ve çelimsiz görünüyordu. Kilo almaya uygun bir diyetin fiyatını söyledi.
-Her şeyle birlikte 2000 dolar tutuyor. Ona kilo almaya uygun bir diyet yaptıracağız.
Damion, fiyatın yüksek olmasına rağmen bu kadar şey için uygun olduğunu düşündü. Esir'e baktı ve kafasını okşayıp konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nameless [BL]
FantasyHayatım boyunca sayısız ismim oldu. -Piç -Şerefsiz -Hırsız -Dolandırıcı -Katil -Deli -Manyak. Bu sayısız isimden hangisi olduğumu söyleyemem. Fakat bir isim seçmem gerekirse, bana "İsimsiz" denilmesini tercih ederim. Bu hikâye Boy love'dır. Küfür...