Önceki bölüm
Damion, sadece alayla güldü. Avcı birliğinden bir kaç kişi zaten vardı. Gerçekten de insanları çok iyi kandırıyorlardı.
.
.
.
.
.
.
.
Köle Hümanoid için başlangıç değer 30 bin'den başladı. Kısa süre içinde 40 bin'e ve oradan da 50 bin'e çıktı.Şu anlık teklif verenler sadece aşağıda ki müşterilerdi. Henüz Vip üyeler fiyat vermemişti.
Damion, alayla gülüyor ve sessizce izliyordu. Merak ettiği şey Zeon denilen adamın köle alıp almayacağı idi. Sonuçta çocuk köleleri seviyordu.
Damion, biraz sıkılmıştı. Merakla Caty'e sordu.
-Caty, daha ne kadar köle var? Sıkıldım. Bitmeden de çıkamam.
Caty, hızlıca cevapladı.
-Biraz sabırlı ol. 8 köle daha kaldı. Ondan sonra bitecek.
Damion, başını salladı ve bu sefer de Fly'a bulaştı.
-Sen bir tane alacak mısın?
Fly, biraz somurttu ve konuştu.
-Yok be kanki! Nerede... Keşke bir tane alsaydım ama benim babalık sevmiyor.
Damion, sadece güldü. Fly'ın babası eski bir çete üyesiydi. Ayrıca abisi de bir E seviyeli avcıydı. Bir tane de küçük kız kardeşi vardı. O daha lisedeydi.
Fly, kardeşlerin arasında en piç olanıydı. Her türlü pisliği yapardı. Fakat arkadaşlığa da değer verirdi. Damion ve Fly, Bitirim ikili idi. Arkadaşlıkları Lise de başlamıştı.
Damion ve Fly kendi aralarında sessizce fısıldaşırken sonunda Vip üyelerden biri bağırdı.
-65.000!
Diğer müşteriler, bağıran kişinin vip üyesi olduğunu görünce daha fazla fiyat söylemeye çekindiler ve hümanoid köle vip üyesine satıldı.
Damion, satın alan kişinin numarasına baktı. 7 numaralı vip üyeden gelmişti. Bu kişi şaşırtıcı olmayan bir şekilde Zeon idi.
Köle satışı son hız devam etti. Final parçaya sadece bir tane köle kalmıştı.
Damion, tanıtılan köleye baktı. İfedesiz bir yüzü vardı. Saçları kirli ve pembe renkliydi. Yüzünde sayısız yara vardı. Oldukça çirkindi. Ayrıca yaşlı görünüyordu. Boyu da kısaydı.
Damion, daha önce bu kadar çirkin bir köle görmemişti. Neden bunu finale yakın satmaya çalışıyorlardı ki? Kimse almazdı!
Şişko adam, ellerini ovuşturduktan sonra konuştu.
-Aslında bu şeyi satmak ve gözlerinizi kirletmek istemiyorduk. Fakat satılmayı kendisi istedi. Biz de kabul ettik. Ayrıca kendisini İsimsiz adı verilen bir müşterimizin alacağı konusunda yeminler etti.
Damion, adamın söylediği şey ile şok oldu. Kendisinden mi bahsediyordu? Ne demek istiyordu? Gözleri büyümüş ve elleri titremişti.
-Caty, hemen şu çirkin köleyi araştır! Bulabildiğin her şeyi gönder!
Caty de şaşkındı. Kısa ama derinlemesine bir araştırmanın ardından da konuştu.
-Damion, o köle hakkında hiçbir bilgi bulamıyorum. Sanki yoktan var olmuş!
Damion daha da şaşırdı. Kısa bir düşünmenin ardından da sırıttı. Sistemin bulamayacağı çok nadir şey çıkardı. Ayrıca bir oyuncu daha vardı ve sistemi heckemişti. Bu kişi o olabilir miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nameless [BL]
FantasyHayatım boyunca sayısız ismim oldu. -Piç -Şerefsiz -Hırsız -Dolandırıcı -Katil -Deli -Manyak. Bu sayısız isimden hangisi olduğumu söyleyemem. Fakat bir isim seçmem gerekirse, bana "İsimsiz" denilmesini tercih ederim. Bu hikâye Boy love'dır. Küfür...