18.Bölüm

418 59 60
                                    

Önceki bölüm

Esir, Damion tarafından övülmeyi seviyordu. Ayrıca başının okşanmasını da seviyordu. Damion'a ait her şeyi seviyordu. O takip ettiği ve ömür boyu hizmet etmek istediği tek liderdi!
.
.
.
.
.
.
.
Esir, biraz düşündü. Damion'dan bir ödül kazanmıştı. Fakat ne seçeceğinden emin değildi. Kendisine merakla bakan Damion'a baktı ve konuştu.

-İstediğim şeyi yapabilir misiniz bay Junhai?

Damion, Esir'in kafasını okşadı ve net olmayan bir cevap verdi.

-Elimden gelebilecek bir şeyse evet.

Esir, ellerini yumruk yaptı ve ciddi bir şekilde konuştu.

-Leon'u bana bırakın! Onu ben halletmek istiyorum!

Esir aslında Damion'un yanında kalmasını isteyecekti fakat bunun zor olabileceğini düşündü. Onu sıkmak ve kendisinden soğutmak istemiyordu. Bu yüzden de Leon'u istemişti.

Damion, bir an şaşırdı. Neden Esir gözüne fazla sevimli gelmişti!? Şu tipine de bakın! Kabul etmezsem ağlayacak gibi görünüyor!

Damion, Esir'in Leon'u istemesinde bir sorun göremiyordu. Kendi yararına olacak her şeyi Esir yapmak istiyordu. Eh kendisine minnettar gibi gözüküyordu. Ona iyi davranıyordu. Bunun da karşılığını vermek istiyordu.

-Pekala, fakat sana 3 ay vereceğim. 3 ay içinde en az F-4 olmazsan Leon'u almana izin vermeyeceğim. Anlaşıldı mı?

Esir, heyecenla başını salladı ve onayladı. Herkesten daha fazla çalışacaktı. Tüm potansiyelini kullanacak hatta suyunu bile sıkacaktı.

-Evet Bay Junhai!

Damion, gülümsedi. Ona zor bir görev vermişti. Daha fazla güçlenmesi için bir fırsat vermişti. Hemen haritayı açtı ve incelemeye başladı. Planladıkları gibi zor durumda görünen avcıları arıyorlardı.

Damion, bir süre inceledikten sonra aslında oldukça fazla olduğunu gördü. Burada genellikle F seviye avcılar vardı ve hepsi de düşük sınıftı. Daha yüksek olanlar asla birinci katlarda sürünmezlerdi. Bu yüzden bu işi kolayca halledeceklerini düşünüyordu.

Damion, haritadan kendilerine en yakın olan yerleri belirledi. Sıkıntıdan çok fazla avcı olmasına rağmen onların yanına gidene kadar iş işten geçmiş olabilirdi.

Damion, Esir'e ciddi bir şekilde baktı ve konuştu.

-Esir, biliyorum payon'u öldürdün ama bu insanlar daha farklı olacak. Hepsi avcılar. Üstelik biraz deneyimleri de var. Hiçbiri zayıf değil. Ellerinden gizli kozları olabilir. Sana yalvarıp ağlarsalar tereddüt etmeden öldüreceğine dair kendine güveniyor musun?

Esir, Damion'un bu konuda şaka yapmayacağını biliyordu. Ciddi görünüyordu. Payon zayıf bir çöptü. Fakat bunlar deneyimli avcılardı. Öyle ki kendisinden bile daha fazla deneyime sahiplerdi. Hepsi sayısız yaratık avlamış hatta insan öldürmüştü. Belki aralarında masum sayılabilecek olanlar da vardı.

Esir, bu insanları tereddüt etmeden öldürebilecek miydi? Yani küçük birinin ya da yaşlı birinin önünde ağlayıp yalvarmasına dayanabilir miydi?

Esir, bir an çok acımasız ve kötü olduğunu hissetti. Bu plan kendisinden çıksa da önemli detaylar Damion tarafından dile getirilmişti.

-Bay Junhai...eğer...eğer...birini öldürmeyi başaramazsam...

Damion, Esir'in endişelerini gayet iyi anlamıştı. Eğer tereddüt ederse neler olacağını merak ediyor ve istemsizce ürküyordu. Başını okşadı ve ciddi bir sesle konuştu.

Nameless [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin