...

284 23 0
                                    



 Zil çalıyordu.En sevdiğim ses."Hoca bugünlük bu kadar yeter."deyip dışarı çıktı.Sınıftakiler de ardı sıra dışarı çıkıyorlardı.Sınıfın havası beni gerçekten boğmuştu.O yüzden çantamı alarak yerimden kalktım.

"Dışarı çıkıyorum biraz hava alıcam sende gel istersen"dedim.Doruk'a

"Sen git ben birazdan gelirim."dedi."Sen bilirsin dedikten sonra Rüzgar'a bakmamaya özen göstererek sınıftan dışarı çıktım.

Dışarıda ki banklardan birine oturup telefonuma baktım annem mesaj atmıştı. 

  Gönderen:Annem:İlk okul günün nasıl tatlım?


 Gönderilen:Annem:Çok güzel. Sen beni merak etme.


  Evet çok güzel demiştim ama söylediklerimle düşündüklerim aynı değildi.Facebookta dolaşmak iyi bir fikir olabilirdi.En azından kafa dağıtabilirdim.Her zamanki gibi rutin şeylerdi.Aşk sözleri paylaşanlar,ilişki yapanlar,dürtmeler,beğenmeler,mesajlar falan.İlgimi çeken bir şey olmayınca,Facebooku kapatıp çantama attım. Gözlerim bana ihanet etmiyorsa,bana doğru yaklaşan kahverengi gözler,bu asil yürüyüş Rüzgar.Ne yapmam lazımdı.Acaba onu görmemiş gibi yapsam?Ne saçmalıyorum.Benim onu gördüğümü görmüştü.Benim onu gördüğümü gördüğüne göre görmemiş gibi yapmak imkansızdı.Offffffff ölümüne saçmalıyordum şu an bende farkındaydım.Neden heyecan yapıyorum*dedim kendimi sakinleştirmeye çalışarak.Sanki çantamda bir şey arıyormuşcasına kafamı çantama gömdüm.                                                                                                                                          

 "Aradığını böyle bulamazsın."dedi Bay Ukala yani şey Rüzgar.Bir şey aramadığım için bende bulamayacağımı zaten biliyordum.Onu takmıyormuş gibi yaparak "Seni ilgilendiriyor mu?"dedim.Sanırım beklemediği şeyleri yapıyordum.Gözlerindeki ateşi görebiliyordum.Yine umursamaz bir tavırla çantamı alıp yerimden kalktım.Onu daha fazla görmemezlikten geldiğimi sanması için omzuna çarparak ,yanından hızla geçip uzaklaştım.Arkama dönüp bakmamıştım ne yaptığı hakkında hiçbir fikrim yoktu."Doruk'ta "Birazdan gelirim." demişti ama gözlerim onu hiçbir yerde göremiyordu."Madem gelmeyeceksin,neden gelirim diyorsun anlayamıyorum" diye geçirdim içimden.


YOK ARTIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin