...

170 8 0
                                    

"Nişanlın mı?"dedim sanki anlamamışım gibi.

"Evet."

"Hmm"dedim sadece.Birşey söylemesini bekledim.Daha doğrusu anlatmasını ama o elindeki telefonla ilgilenmekle meşguldü.

"Annem seni görünce çok şaşıracak"dedim.Amacım konuyu değiştirmek değildi.Ben konuya nasıl giriş yapacağımın derdindeydim.Konuşacak vaktimiz vardı.Ancak merakımın sabrı taşmak üzereydi.

"Evet."

"Tabi nişanlandığını duyunca da ayrı..."

"Susmayacaksın demi?"

Sevimli bir şekilde başımı sallayarak "evet"dedim.

"Tamam peki anlatıyorum.Çalıştığım şirkette tanıştık.Birbirimizle uzun bir süre vakit geçirdik.Sonrada onun benim hayatım olmasını istediğime karar verdim ve evlenme teklifi ettim.Bu kadar işte."

"O damı şirkette çalışıyor.Vay be aşka gel."

"Öyleydi yani en azından ben öyle zannediyordum."diyerek kalkıp televizyonu açtı.Ben konuşmak istiyordum.Televizyon buna engel olamayacaktı.Elindeki kumandayı hızlıca çekip kapattım.Sonrada kumandayı gri tekli koltuğun üzerine fırlattım.

"Anlat"dedim.Bir süre konuşmaktan kaçındı ama fazla sürmedi.

"Şirketin sahibinin kızıymış"

"Nee?"diyerek çığlık attım.Bu kez o eliyle benim ağzımı kapattı.

"Şu sesine hakim olsana ya.Koparıcağım yoksa ses tellerini."diyerek elini çekti.

"Sende alıştıra alıştıra söyleseydin ne yapayım?

"Sordun söyledim işte.Uzatma."

"Zengin yere damat gidiyordun desene.Hadi yine dört ayağının üstüne düştün."dedim.Muzipçe sırıtarak.

"Dalga geçme be."diyerek arkasındaki koltuk yastığını bana fırlattı.Bakışları çok serti."

"Kızma ya.Sanki kötü bir şey söyledik."dedim.Alınmıştım.Yerimden kalkıp odama gitmeye hazırlanıyordum ki kolumdan tutup yakaladı

"Otur şuraya ya.Çocuk musun sen?"

"Değilim"

"Öyle davran o zaman."

Sustum.Eğer onu birazcık da olsun tanıyorsam,zaten gönlümü alacaktı.Almadan konuşmak istemiyordum.Dediğim gibi de oldu

"Özür dilerim.Büyütme Mısra."

"Duyamadım."

"Mısraaaaaaaaa!"

"Uf be tamam tamam."

"Mısra bak bu konuda hassasım.Dalga geçme.Kalbini kırmak istemiyorum."

"Niye işte ne derdin var?"

"Anlatıyorum.Babası Meyra'nın buradaki şirketlerden birinin başına geçmesini istiyormuş.O da babasının dediğini yapacak mecbur."

YOK ARTIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin