...

183 7 0
                                    

...

Kısa bir sohbetin ardından eşyalarını misafir odasına yerleştirdik.O kadar kıyafeti ve eşyası vardı ki cidden çok yorulmuştuk.Salona geçip yorgun vücütlarımızı koltuğa bıraktık.

"Kıvanç sana bir şey sorucam."dedim kafamı onun olduğu yöne dönerek.Ona hep adıyla hitap ederdim dayı dediğimde kendisini yaşlı hissettiğini söylerdi.Bazen kanka bile derdim.

"Sor bakalım"

"Sevgili durumları nasıl."dedim mahcup bir ifadeyle.Kız olmamın verdiği bir meraktı bu.Normalde böyle şeyleri hep konuşurduk.Tam kafa dengimdi o benim.Bu neyin utangaçlığı anlamamıştım.Görüşmeyeli çok uzun olmasada bayağı bir zaman olmuştu.Bundan kaynaklanabileceğini düşündüm.

"Ne sevgilisi kızım.Nişanlandım ben."

"Nee???"diye bağırıp elimi ağzıma kapattım.Bizden habersiz nişanlanmıştı.Bundan ötesi DAYIM EVLENİYORDU!!!!Hangi kız onu evliliğe ikna etmişti ki.Dayımı bir kızla paylaşma düşüncesi bile tüylerimi diken diken etmişti.

"Sakin ol.Abartılacak bir şey yok."dedi ayağa kalkıp mutfağa giderken.Bende peşinden gittim.Acilen merakımı gidermem gerekiyordu.Kimdi acaba bu kız?Ne yani şimdi benim bir yengem mi olacaktı?En sevdiğim insan başkasını benden daha çok mu sevecekti.Kıskançlık krizlerim tutmuştu.Kafamdaki deli sorulara bir an önce cevap vermesini istiyordum.

"Adı ne?"

"Meyra"dedi.Ketılda kaynamış suyu fincanlara boşaltırken.Hangi ara koymuştuki bunu hatırlamıyordum.

"Hmm"diyerek duvara yaslanıp kollarımı kavuşturdum.Biraz sessiz durdum sonra "Nerde tanıştınız?"diye sordum.Dudağının kenarı kıvrılmış bir şekilde bana baktı.

"Yürürken çarpıştık.Kitapları yere düştü.İkimizde eğilip alırken göz göze geldik." Diyerek elindeki mavi kahve fincanını bana uzattı.

"Hahaha çok komik .Güleyimde boşa gitmesin."dedim yüzümü buruşturarak.

"Bence komik küçük cadı."diyerek tekrar salona geçti.

"Ya cidden bana küçük cadı demeyi kes."

"Olur benim küçük cadım"

"Sen harbi gıcıksın ya"

"Öyleyimdir huyum kurusun.

"Gıcııııııııııııııııııık"

"Neyse ya sen beni bırak da sen ne yaptın onu anlat.Koleje başlamışsın.Hemde %100 burslu olarak.Aferin benim yeğenime."diyerek yanağımdan makas aldı.

"Hm sorma"diyerek iç çektim.

"Ne oldu bir sıkıntımı var.Seni üzen canını sıkan biri varsa söyle bakıyım çaresine."diyerek elindeki fincanı sehpanın üzerine bıraktı.Meraklandığı beliydi.Nasıl iç çektiysem artık.Dertliyim diye bağırıyordum resmen.

YOK ARTIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin