~Mika povesteste~
Si acum weekendul a sosit ,spre fericirea mea si parinti mei sunt plecatii din oras pentru o saptamana din nu stiu ce motiv. Am incuiat usa casei mele si m-am indreptat spre Aiden ,impreuna cu cdiuri de la : Motionless In White ,Guns N Roses,Evanensace,Green Day ,Black Veil Brides ,Papa Roach,Linkin Park si multe altele dintre care baieti vor alege.
Intru in casa ,unde il gasesc pe Aiden cu o gramada ,bine organizata de snacksuri.
Se pare ca ceilalti doi nu au ajuns inca.
-Hei ,Mika!
-Hei! Yuzan si Seba n-au ajuns inca?
-Nu,trebuie sa-i asteptam ,o sa ajunga si ei cat de curand.
Am aranjat una alta pe ici pe colo ,iar la scurt timp si-au facut si cei doi aparitia.
~Yuzan povesteste~
Am ajuns acasa la Aiden ,unde deschidem usa si ii zarim pe cei doi aranjand o gramada maricica de snacksuri,pe masa se mao geseau diferite sucuri ,printre care si vre-o trei baxuri cu doze de bere.
Ne-am gandit ca ar fi de prisos sa be apucam in forta de chefuit de la ora 13:00 ,asa ca am ales un joc din selectia pe care a facut-o Seba si ne-am asezat toti pe canapea la PS4-ul lui Aiden.
~Mika povesteste~
Totul a decurs minunat ,pana cand Seba si Aiden s-au imbatat de la cele 3 doze de vere pe care le-au baut separat.
Aiden se catara pe tot ce prindea si bolborosea lucruri indescifrabile iar Seba se purta ca o pizda virgina inaite primul ei futa-i.
Eu bausem de abia o singura doza iar Yuzan bause doua ,nu era beat dar si el era putin ametit.
~Yuzan povesteste~
Deja simteam cum ameteala puse incetul cu incetul stapanire pe mine,acum ar fi momentul sa ii spun ceea ce simt.Privea amuzata show-ul pe care Aiden si Seba ,beti fiind ,il prezentau in dreapta noastra.
Ma duc usor mai apropae de ea si cand vreu sa deschid gura si sa spun ceva ,ea isi intoarse capul si ma privi curioasa.
Sunt atat de nebun dupa ea ,in cat si felul ei uimit in care ma privea mi-se parea mirific. Usor ,usor ,simteam cum sangele urca in obraji ,facandu-ma sa rosesc. Brusc privirea ei uimita se transforma intr-una ingrijorata.
-Yuzan ai patit ceva? Iti este rau? intreba aceasta speriata.
Vazand-o cat de ingrijorata era ,simteam cum sangele urca si mai repede si mai mult in obraji.
-Nu am nimic,probabil e de la bautura.
Abia reusisem sa scot cuvintele astea pe gura,parca le-as fi scos cu clestele. Aceasta expira usurata si aproba dand din cap cu un zambet larg ,dar nu exagerat,pe buze. Aceasta isi intoarse privirea ceilalti doi continuand sa se amuze pe seama lor.