AIDEN POVESTESTE
O priveam,parca prins in transa de zambetul ei dulce,simteam cum o caldura imi inveleste inima. As fi vrut sa fiu eu acela care ii aduce zambetul asta luminos pe buze.
MIKASA POVESTESTE
Nu pot sa cred ca mi-a dat cartea,sper intr-o zi sa-i pot intoarce favoarea. Stiu ca nu e o favoare propriu-zisa dar ma simt prost stiind ca el mi-a facut un cadou iar eu u i-am dat nimic in schimb.
Pauza s-a terminat asa de repede,ca nici n-am avut timp sa citesc prea multe pagini din carte. Ca de obicei am plecat spre clasele boastre si am continuat orele,pana la urmatoarea pauza.
*Ultima ora-Mate*
Spre fericirea mea am putut sa citesc in fiecare ora,de ce sa o las moale la ora de mate?! Stiu avem doua ore de mate,pff. :'(
-Domnisoara Mikasa,te rog sa lasi cartea jos si sa incepi sa scrii la matematica!
La auzul acestor cuvinte,am sarit ca arsa,cand noul profesor de mate mi-a facut observatia.
-Scuzati-ma domnule profesor,dar ador cartea asta,stiu ca va cer mult,dar ati putea sa ma lasati sa citesc?
Acesta ma privi uimit si imi raspunse.
-Desigur domnisoara,cum sa nu!
Spuse acesta sarcastic.
-Cata impertinenta,deschide caietul si scrie,astazi ai sa stai dupa ore sa stergi tabla!
Am ramas proasta cand acesta mi-a spus ca am sa ramn dupa ore.
Ora de mate parea interminabila,dar intr-un sfarsit,se suna.
La sfarsitul orei le-am spus baietilor ca pot pleca acasa fara mine,eu aveam de sters tabla.
Dupa ce mi-am luat la revedere de la baieti,mi-am strans lucrurile,colegii mei au golit clasa destul de rapid,dupa care aud vocea profesorului.
-Domnisoara,nu te apuci sa stergi tabla? Eu nu ma ridic de aici pana nu stergi tabla!
Era enervant,doar imi strangeam lucrurile,apoi desigur ca ma duceam sa sterg tabla aia nesuferita.
In timp ce stergeam tabla,simteam prezenta unui barbat in spatele meu,dupa ce am sters tabla,mi-am intors privirea,profesorul realizand ca m-am intors se inrosii apoi imi spuse "Esti libera,poti pleca!" intorcand privirea si uitandu-se in alta parte.