21

558 43 6
                                    

Evident ca după toate cele întâmplate între mine si Yuzan ,nu era cum sa irosim restul saptamâni ,ai mei sunt plecați deci...Yuzan v-a rămâne la mine azi.
Ma simt minunat ,parca totul ar fi un vis,iar daca e sper sa nu ma mai trezesc vreodată .
Nu puteam ieși afara pentru ca puteam fi văzuti de cineva,asa ca am rămas in casa sa ne uitam la animeuri.
Pentru ca ma simteam incomod sa stau in hainele de ieșit pe strada,l-am abandonat pe Yuzan preț de 5 minute pentru a merge sa ma schimb intr-o pereche de pantaloni scurti si un maieu.
Apoi întorcându-ma la Yuzan ,care stătea pe canapea si uitându-se după animeuri ,m-am asezat între picioarele lui,acesta luându-ma in brate si lăsându-mi un pupic pe obraza.
Cund buzele sale catifelate au facut contact cu pielea mea ,am simțit cum tot sângele din corp a început sa-mi urce in obraji.
După ce am vizionat 3 episoade și-n Owari No Seraph,era aproape ora prânzului asa ca am decis sa fac niște pui la cuptor.
Asa ca zis si facut.
După ce puiul a fost gata ne-am Așezat la masa ,Yuzan a început sa înfulece din  pui începând mai apoi sa sa strige ca e delicios. După ce am terminatcde mâncat masa de prânz ,am spălat vasele,Yuzan venind si cuprinzandu-ma pe la spate intr-o îmbrățișare călduroasă .
- Te iubesc! imi șopti acesta la ureche,facandu-ma sa ma îmbujorez imediat.
Eram asa jenata in cant nu mai puteam nici sa vorbesc,cu greu am reușit sa pot vorbi din nou,totuși vocea imi tremura de emoție.
- S-si e-eu te iu-iubesc! astfel fiind spus ,Yuzan m-a întors cu fata spre el si m-a sărutat apăsat dând startul unui sărut lacom si pasional.

Emo LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum