Hei!! ^-^ Scuzati-ma ca am intarziat cu nextul dar a inceput scoala si n-am mai avut timp sa postez. Dar acum iata si capitolul zece -cam scurt,stiu- dar ca sa ma revansez pentru tot v-am pus sa ascultati si o melodie. Nu stiu daca o sa va placa , eu o ador , e o melodie de dragoste foarte frumoasa de la o trupa romaneasca care mie una imi place. :D Am pus si o poza cu Yuzan cum am promis , acum sper sa va placa si din nou scuzati-ma pentru intaziere. :)
~Mikasa povesteteste~
Deschid usor ochii si simt cum cum doua maine calde ma tin strans in brate, incerc usor sa ma ridic dar sunt trasa inapoi in stransoarea acelor brate calde. Incerc sa spun ceva dar posesorul acelor brate imi spune:
- Unde vrei sa fugi? intreba Tyler.
- Pe luna! =]]
- Si nu ma iei si pe mine cu tine?Pff ce rea esti Mika!
- Hai gata! Ma duc sa aduc ceva de mancare, sa mancam si sa ne apucam de teme ca e tarziu, deja s-a facut 17:00 si mai avem si destule teme!
Am mers jos si am luat salata si puiul facut de mama si am uracat inapoi in camera.
- Masa este servita!
- Wooo!!! Salata si pui prajit! Waaa!!! Mama ta chiar stie ce imi place!
- Pff.. normal doar am copilarit impreuna, fraiere! Hahaha!!
Am mancat puiul si salata precum doi nehaliti - da am spus nehaliti =]] - si ne-am apucat de temele alea blestemate, care ne-au chinuit pana pe la vreo 22:00 . Dupa ce le-am terminat Aiden si-a strans lucrurile , mi-a spus noapte buna mie si familiei mele , i-a multumit mamei pentru mancarea delicioasa si a plecat si el acasa. Era normal sa plece deoarece maine avem scoala , din nou. Ar trebui sa-se dea o lege care sa porunceasca ca toate scolile si liceele sa fie arse, dar din pacate n-am ajuns eu presedinte,nu inca. :]
Dupa plecarea lui Aiden strang lucrurile ma schimb in pijama si ma bag sa dorm.
*A doua zi dimineata*
Ceasul de pe noptiera suna cu toata forta din mecanismul lui si eu tot nu ma trezeam, cand am fost trantita din pat. Ma ridic speriata si buimaca de jos si incep a injura in soapta persona care ma daramase, dupa care imi frec ochii putin ca sa pot vedea cine m-a daramat din pat.
Era Aiden -fireste- care ma privea amuzat si incepe a-mi spune:
- In sfarsit te-ai trezit , "Frumoasa adormita"!! Hahaha!!
- Pff...taci si iesi afara ca trebuie sa ma schimb!
- Ce? Nu pot sa raman aici? spuse Aiden cu o voce inocenta.
- Ba da , de ce nu? spun eu sarcastica.
- Chiar? spuse acesta cu o expresie tampita pe fata.
- Nu , geniule, era doar sarcasm!! Acum iesi afara sa ma schimb!
- Bine...bine!!
Aiden iese afara si incep sama schimb si sa-mi pun un hanorac pe mine , se pare ca azi o sa fie ceva mai frig decat ieri. Imi pieptan parul , imi fac ghiozdanul si ies din camera.
- Ai mancat? il intreb eu pe Aiden.
- Da! Nu trebuie decat sa mai mananci tu si sa plecam!
- Ok!
Coboram , am mancat 3 feli de paine prajita cu gem si am plecat spre liceu.