1.

2.2K 109 21
                                    

E ora 7:00 si sunt deja in tramvai,aici ma intalnesc cu Shiki si Asuna -doi dintre fostie mei colegi de clasa din gimnaziu.

-Hei Mikasa!! strigasera cei doi.

Oki..acum trebuie sa ma prezint nu-i asa?!

Numele meu este Mikasa Yui,am 16 ani si merg la liceul de arte Tonita. Am ales acest liceu deoarece ador sa desenez ,este una din metodele de a ma elibera din lumea asta mizerabila.

-Huhh..Hei!

-Umm..Mikasa s-a intamplat ceva?intreba Asuna.

-Nimic..ca deobicei ,ma dezgusta aceasta lume.

-Off..mereu spui asta!spuse Asuna.

-Spun asta pentru ca e adevarul,priveste lumea asta e pictata numai in alb si negru,mai devreme sau mai tarziu va veti da singuri seama!

-Bine,acum nu mai fii asa doar e prima noastra zi ca liceeni!! spuse Shiki cu o bucurie radianta.

-Asa este Shiki are dreptate! il aproba Asuna la fel de incantata.

Mda..asa sunt colegi mei ,vad lumea in culori diferite ,chiar daca stiu ca nu este asa ,eu ii inteleg ,doar incearca sa se protejeze.

Am mers un sfert de ora cu tramvaiul.

Ajungem la liceu,aici culorile se imbina este locul unde apare culoarea gri,care simbolizeaza amestecul bunatati cu rautatea.

Fara a mai sta pe ganduri ma indrept spre clasa mea,ma bucur ca sunt incontinuare la litera A,la fel cum am fost in gimnaziu.

Intru in clasa ,era o clasa normala,cu pitipoance si cocalari,ei nu lipsesc niciodata din vre-o clasa.

Erau atatia colegi care se uitatu la mine si eu la ei,le priveam chipurile si se putea observa o urma de dezgust pe fata mea pentru aceste persoane-am uitat sa mentionez ca aproape toata clasa era plina de pitipoance.

Inaintand printre noi mei colegi in fata mea zaresc un baiat.

Era un baiat scund de vre-o 1,60,cea ce era mult mai bine decat mine care aveam 1,45 , avea parul negru precum sufletul acestei lumi si lung in stil emo.

Eu inaintam spre a patra banca ,cand dintr-o data ridica capul din cartea pe care o citea si de sub bretonul sau se ivesc doua smaralde albastre si patrunzatoare.

O clipa privirile noastre s-au intalnit si au stat fixate timp de un minut apoi ajung la banca si cand doresc sa ma asez vine o tipa-zici ca-i papusa Barbie.

-Fa ,emoisto,vezi ca asta-i locu' meu!!! tipa ca o jita proasta la mine.

-Nu zau?! Scrie cumva numele tau pe el??

-Da,fa ca asa vreau eu!!

-Imi pare rau sa te dezamagesc dar eu nu permit cuiva sa mi-se adreseze cu fa,asa ca as dori sa nu-l mai folosesti la adresa mea,inteles?

-Da cin' te crezi,curvo?

-Pff..ma-ta!

Apoi dintr-o data baiatul ala se ridica si vine la noi.

-Blondo care-i faza? intreba emo kidul.

-Tu ce vrei,emoistule?

-Pff..nu merita sa-mi bat capul cu o proasta.Tu, fata emo!?

-Umm..da?

-Daca doresti poti sta langa mine,laso pe fraiera asta sa se spele cu locul ei pe cap!

-Okey ,daca nu te deranjeaza.

Apoi imi iau ghiozdanul si pornesc in banca a cincea si ultima alaturi de baiatul emo.

-Umm..mersi pentru locul de banca oferit,eu sunt Mikasa!

-N-ai pentru ce,eu sunt Yuzan,incantat!

-Deasemenea.

Emo LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum