18.

821 55 8
                                    

~Yuzan~

Simteam cum umflatura din pantaloni nu imi dadea pace ,boxeri stand parca sa explodeze ,Mika coborad mai mult ajungand la umflatura din pantaloni mei ,observand cat de excitat eram ,incepu sa-mi desfaca cureaua de la pantaloni ,apoi dandui jos. Aceasta isi dadu jos pantaloni ezitant .

-Esti sigura ca vrei sa facem asta? o intreb cu o voce soptita.

Ea ma privi in ochii si cu un zambet care lumina intreaga camera imi raspunse "Da" cu vocea soptita si dulce ca mierea.

Dupa ce ne-am dezbracat,ne-am rasucit ,ea ajungand sub mine ,apoi incepand sa-mi introduc penisul in ea,aceasta scanci ,am inceput sa o penetrez usor. Cand am introdus penisul mai adanc in ea ,himenul ei se rupse iar mici siroaie de sange se prelingeau afara din vaginul ei,atat de stramt si cald,pe langa penisul meu,inainte de a se scurge pe pat am luat repede primul prosop gasit in cale si l-am asezat sub ea. Cu timpul am inceput sa maresc viteza aceasta incepand sa geama la unison cu mine.

O priveam cum se zvarcolea de placere sub mine ,totul era perfect,gemetele ei ,dragostea dintre noi...totul.

La scurt timp,simteam ca momentul culminant se apropie,asa ca mi-am scos repede penisul inainte de a ejacula,amandoi ejaculand in acelasi timp.

Franti de oboseala,am strans prosopul patat cu sange si fluidele nostre genitale ,ne-am pus incet hainele pe noi ,asezandu-ne pe pat imbratisati,sarutandu-ne iar cand oboseala nu ne mai slabea de loc ne-am soptit unul altuia "Te iubesc" ,cazand amandoi intr-un somn dulce.

Emo LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum