Pfff dimineata sosi mai repede decat m-as fii asteptat. Cobor din pat si merg sa-mi fac o baie, ma trezisem cu o ora inainte de plecare.
Dupa ce termin de facut baie ,arunc niste haine pe mine si imi usuc parul. Mai tarziu cobor jos imi fac ghiozdanul si ma asez la masa ,tata pleca la servici si mama ma servi cu niste ceai de zmeura si paine prajita.
Dupa terminarea micului-dejun , imi iau ghiozdanul ,o salut pe mama si pornesc spre liceu.
Pe drum ma intalnesc ca deobicei cu Yuzan si Sebastian. Normal ca eu si Yuzan trebuia sa-i povestim totul lui Sebastian cel ingrijorat.
Drumul la fel de lung ca deobicei,ajungem la liceu unde iar s-a anuntat un consiliu.
Am mers toti trei la copacii si ne-am asezat toti trei jos ,sprijiniti de trunchiul aceluiasi copac.
Apoi deodata se apropie de noi Aiden care se apropia timid,la fel ca intotdeauna.
-M...Mika , uite ,adevarul e ca ,dupa cum vezi nu sunt mort....
-Asta am observat si eu Tyler...dar de ce ? De ce te-ai ascuns? am spus eu cu lacrimi in ochii.
-Deoarece...stii ca mama si tata erau divortati?
-Normal ca stiu.
-Mama s-a lupat din greuvsa raman in custodia ei ,nu a tatei.
-Asta nu stiam....
-Si dupa moartea mamei tata probabil ar fii venit dupa mine asa ca mama inainte sa moara a sunat-o pe matusa Christine din California si i-a explicat tot ,eu am fost declarat mort si am plecat in California cu matusa. Iar acum ne-am mutat aici. Cam asta e toata povestea. Imi pare rau ca nu ti-am putut spune.
-Tyler...nu ai de ce sa-ti para rau,eu ar trebui sa-mi cer scuze ca am reactionat asa....
-Nu. Din potriva iti multumesc ca nu m-ai uitat ,pentru ca nici eu nu te-am uitat pe tine.
-Ca tot am clarificat toate astea ,ei sunt Yuzan si Sebastian.
-Incantat de cunostiinta! spuse Yuzan.
-Si eu la fel! spuse Tyler.
-Mda ,incantat si sa nu o mai favi pe Mika sa planga vreodata ,inteles? spuse Sebastian pe un ton dur.
-Da,nu am sa o fac sa mai planga niciodata. Si eu sunt la fel de incantat sa te cunosc,Sebastian. spuse Tyler putin speriat.
Dupa ce am mai discutat despre una despre alta ,ora de stat afara trecu rapid. Yuzan si Sebastian s-au imprietenit destul de repede cu Tyler.
Apoi ca deobicei ,eu si Yuzan am mers la noi in clasa de data ast desigur si cu Tyler ,iar Sebastian a plecat din nou singur la el in clasa.
Orele treceau rapid alaturi de Yuzan si Tyler asa ca nu am avut de ce ma plange.
Am terminat orele si toti trei ne-am indreptat spre clasa lui Sebastian , l-am luat si pe el si am pornit spre casa. Tot drumul eu si Tyler le-am povestit intamplari amuzante de ale noastre lui Yuzan si Sebastian ,care erau rosii la fata de atata ras.
Cand am ajuns la bifurcarea strazi ne-am luat la revedere de la cei doi amici si am plecat spre casele noastre deoarece Tyler s-a mutat in vechea casa si m-am gandit sa-i fac o surpriza mamei asa ca l-am invitat pe Tyler acasa la noi. Mama s-a bucurat enorm sa-l vada desi prima data a crezut ca fac misto de ea dar dupa s-a bucurat si nu i-a venit a crede.
Dupa ce am mancat am mers sus la mine in camera.