22.

512 44 13
                                    

YUZAN
O sarutam asa apasat si lacom , cand aceasta intrerupe sarutul deoarece trebuia sa termine de spalat vasele . Am lasat-o sa spele vasele in liniste ,eu plecand pe canapea.
In timp ce rasfoiam canalele de la tv in cautarea a ceva interesant doua maini reci mi-se aseaza peste ochi.
I-am deslipit usor mainile de pe ochi mei si am tras-o usor in bratele mele ,mai apoi lundu-i fata in palme si sarutando.
Din ce in ce sarutul nostru lua amploare pana cand se auzi o bubuitura in spatele ei.
MIKA
S-ar ca arsa la auzul bubuituri din spatele meu unde dau cu ochii de Aiden care scapase castronul cu floricele pe jos.
- Voi? De cand?? Acesta rosti cuvintele cu greu incercand sa-si retina lacrimile .
- Pai ,de aseara! spuse Yuzan degajat,mult prea degajat.
Aiden ne mai privi o ultima data inainte de a fugi din casa trantind usa de la intrare.
Din nou Yuzan parea mult prea degajat pentru aceasta situatie.
- Cum poti fi asa de calm , vazand tot ce s-a intamplat?
- Pentru ca stiam deja ca asa v-a fi.
Imi raspunse acesta pe un ton la fel de calm.
- Cum asa? il intreb eu nedumerita.
- E simplu,se vedea clar ca te place.
Stiam ca Aiden ma place ,dar nu credeam ca in sensul asta,nu pot sa cred l-am ranit asa de tare,e numai vina mea. Cum de am putut fi asa oarba in cat sa nu vad ce simte el pentru mine. Oare daca stiam ce simte pentru mine,as fi putut simti si eu la fel pentru el?!
Asta e imposibil ,pentru ca eu il iubesc pe Yuzan,dar ce ma fac... l-am ranit atat de tare pe Aiden. Cum am sa sau ochii cu el din nou?!

Emo LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum