~Yuzan povesteste~
Enervat pana peste culme de prostia de care am dat dovada,rusinandu-ma si de neputinta de care am dat dovada,merg lent si apasat spre masa unde se aflau restul dozelor de bere si mai dau inca 3 pe gat.
~Mika povesteste~
Dupa ce ceilalti doi au adormit din cauza alcoolului,imi mut privirea in cealalta parte si il zaresc pe Yuzan cu destul de multe doze de bere goale in jurul sau. Nedumerita ma indrept grabita spre el,apoi tragandu-mi un scaun si asezandu-ma langa el la masa.
-Yuzan? De ce ai baut asa mult?
Acesta ridica privirea spre mine si ma privi fix,atunci observ ca avea lacrimi in ochii.
-Beau...pentru ca....sunt un las...nu iti pot marturisii sentimentele pe care ti-le port!!!Adevarul e ca ,sunt mort dupa tine!!!
Pret de 1 minut am stat privindul uimita si reflecat asupra cuvinteleor pe care Yuzan tocmai le spuse.
Dupa ce am reflecat un minunt la ceea ce a spus ,involuntar lacrimile au inceput sa-mi curga peste obraji.
Acesta ma privi surpins ,implorandu-ma din priviri sa nu mai plang.
-Mika,de ce plangi? Nu mai plange... spuse acesta trist.
Dar nu eram trista ,plangeam de fericire ,in sfarsit stiam daca sentimentele mele erau in van sau nu. Fara a mai sta pe ganduri,mai bine spus fara a mai gandi ,am sarit pe Yuzan si l-am sarutat.
Micul meu sarut luase amploare si se transforma intr-un sarut pasional,cum nici in filme nu mai vezi. Acesta si-a introdus limba in lacasul meu umed ,explorandul cu o pofta de nedescris ,savurandu-mi fiecare parte a cavitati bucale.
Acesta rupse sarutl si printre rasulfari scadate imi spuse pe un ton jos ,cele mai frimose doua cuvinte "Te iubesc". Am simtit cum ochii mi-se inunda de lacrimi de fericire si cum ma topesc usor in bratele lui,apoi printre lacrimi de fericire ii raspund pe un ton la fel de jos "Si eu".