~Mika~
Dimineață nu își întârzie apariția, așa că după ce razele soarelui mă treziră, mă sustrag din strânsoarea lui ,coborând ușor din pat. În minte îmi clipele petrecute cu Yuzan și nu-mi venea să cred ce tocmai se întâmplase.
Simt că totul s-a întâmplat așa repede,cum ne-am mărturisit dragostea și am făcut dragoste ,nu regret că mi-am pierdut virginitatea,pentru că a fost el. Pentru că el este băiatul de care sunt îndrăgostită și pe care îl iubesc.
-Iubito,bună dimineața! Ce faci?auzindul am tresărit surprinsă.
E atât de frumos dimineața, cu părul lui brunet,ciufulit. Îl iubesc,pur și simplu îl iubesc.
-Bună dimineața! Nimic,doar priveam pe fereastră.
Acesta își fixă privirea cu a mea și îmi oferi zâmbetul său superb.
-Cred...că ar trebui să facem curățenie pe aici.
-Da ,sunt de acord cu tine.
Fix când voiam să ne apucăm de curățenie, în cameră intră Aiden,cu o expresie ce inspira uimire.
-Ce faceți aici?
Yuzan ascunse repede prosopul sub el ,apoi îi răspunse lui Aiden la întrebare.
-Eram beat aseară ,așa că Mika ma adus la tine în cameră dar eu am rugato să rămână cu mine și din cauza extenuări, a adormit lângă pat.
-Ah,ok!
După care el a coborât să pregătească micul dejun împreună cu Sebastian.