Am urcat in camera alaturi de Tyler si ne-am asezat pe pat dupa l-am intrebat:
-Hmm...ce zici de un film de groaza? Nu am mai vazut unul impreuna de anii buni ,nu-i asa? l-am intrebat eu cu un ranjet de copil timpit.
-Mai intrebi daca vreau....nu crezi ca mi-a fost de ajuns cate filme de groaza am vazut singur in astia doi ani?
-Nu stiu...tu sa-mi spui!
-Pai iti spun,a fost groaznic! Mai ales ca nu mai aveam pe cine prinde cand se speria. spuse acesta cu un aier superior si cu bratele incrucisate.
-Huh? Tu spui de mine? Hahaha!!! Cred ca ai uitat cine sarea in sus de frica si se ghemuia la mine in poala cand se speria. rostisem eu abia mai putand respira de la atata ras cu pofta.
-Pfff....asta a fost in trecut acum nu mai sunt asa! mintise el.
~Din perspectiva lui Tyler~
Doamne imi era asa de dor de ea. De rasul ei ,zambetul ei . Imi era dor de tot ce insemna fiinta ei. Totusi s-a schimbat. Pare mult mai increzatoare si mai puternica. Si vad ca adora bratarile alea,nu gluma.
-Interesant! Vad ca iti plac bratarile alea nu gluma. Dar ai putea sa porti mai putine stii?
-Ah, da,le ador ,hehe sunt prea multe si frumoase ca sa le las acasa pe multe dintre ele! spuse aceasta usor iritata si fortanduse sa rada.
-Ok! Dar acum suntem acasa asa ca hai sa le dam jos! am spus eu apropiindu-ma de mana ei si incercand sa-i dau o bratara jos.
-Nu!! tipa Mika ,tagandusi mana.
-Ha? De ce?
-Pentru ca nu vreau! tipa din nou.
-Stai...tu nu cumva ascunzi ceva?
-N-nu.... a-ascund n-nimic! spuse aceasta cu o voce tremuranda.
-Mika....spune-mi ce-i acolo!
-Nu!
-Te rog...
-B-bine!
Mika se intoarse cu spatele si incepu sa-si dea cate o bratara. Dupa ce termina se intoarse la mine si..... pur si simplu am ras socat de cele vazute.
Aproape toata mana ei ,pana aproape de cot era plina de taieturi. La un moment dat taieturile erau facute una peste alta.
-De ce ai facut una ca asta? De ce?
-Ei bine vezi tu....
Si mi-a povestit tot, cum "moartea" mea a distrus-o complet,cum colegii au ras de ea si au facut-o sa sufere.
Si totul din vina mea. Ar fii trebuit sa-i spun.
-E numai vina mea...daca ti-as fii spus n-ai mai fii trecut prin ce ai trecut si nu ai mai fii facut asta!
-Nu! Daca mi-ai fii spus nu as fii putut tine secretul si poate azi nu mai eram asa puternica si increzatoare! Si nici nu m-as fii bucurat atat de mult revazandute acum!
-Da dar.....uite ce ti-ai facit din cauza mea!
-Nu-i nimic,acum sunt bine,acum suntem bine! spuse cu aceea voce blanda care ma calma de fiecare data cand plangeam din cauza parintilor mei care se certau. Ea mereu reusa sa ma linisteasca.
Dupa ce m-am linistit,Mika a deschis pc-ul si a cautat cel mai bun film de groaza.
Dupa care l-a pornit si s-a urcat in pat langa mine si ne-am uitat la film pana s-a terminat si de oboseala am cazut amndoi intr-un somn dulce ca pe vremuri cand faceam maratoane de filme de groaza si adormeam pe la 3 dimineata.
Hei lume! :D M-am gandit poate vreti sa vedeti gen cum arata Tyler in in imaginatia(capaul meu) mea, din pacate nu am gasit un baiat dragut cu ochii verzi....adica erau draguti dar nu ce aveam eu in minte. =]] Sper sa va placa! ^-^ Si in urmatoarele capitole am sa postez si cu ceilati....daca vreti. Si daca e asa lasati un comentariu sau un mesaj ( din nou ,doar daca vreti,nu oblig pe nimeni :] ). ^-^