17

808 55 7
                                    

~Yuzan povesteste~

Nu-mi venea a crede ca in sfarsit ,nu mai pofteam dupa sarutarile ei si dupa atingerile ei. Am luat-o usor in brate ,urcand scarile cu mare atentie ,pana am ajuns in fata unei camere si am intrat in ea . Nu am stat sa ma uit sa vad a cui este camera , am lasat-o pe Mika usor pe pat ,ca mai apoi sa ma las peste corpul ei si sa-i imprastii sarutari ,de pe buze usor pe gat.

La scurt timp tricoul a inceput sa devina un obstacol in calea mea asa ca,ametit si mai cu greu ,i-am scos tricoul si am inceput in a i imprastia saruturi pe sanii. Aceasta a inceput sa geama,acele sunete expirate usor parca erau notele unei melodi frumoase care-mi incantau timpanul.

Am continuat asa pret de cateva minute,cand ea s-a oprit pur si simplu ,atunci ne-am rasucit si intr-o fractiune de secunda ea era deasupra mea, unde se napusti asupra buzelor mele,in timp ce incerca sa-mi dea tricoul jos ,vazand ca nu se descurca prea bine m-am oferit sa-l dau singur jos ,aceasta zambind si rosind instantaneu.

Usor, usor incepu sa coboare cu saruturile de la buze la gat,de la gat la piept ,facandu-mi cerculete in jurul sfarcurilor,eram asa jenat in momentul respectiv,incat am decis sa-i dau jos sutienul care-i tinea stransi frumosi ei sanii.Sa nu va spun ca sutienele sunt niste chestii ale dracu de complexe ,probabil au fost inventate de-o femeie pentru ca numai ele stiu sa le deschida,asa ca nereusind sa deschid sutienul s-a oferit ea zambindu-mi cald ,facandu-ma sa ma transform intr-un semafor. Mika continua cu saruturile din ce in ce mai jos ,sanii ei atigandu-mi delicat abdomenul.

Nu cred ca exista cuvinte sa va explic cat de minunata era atingerea sanilor ei catifelati pe pielea mea. Ne mai putand sa ma abtin i-am prins sanii in palme si am inceput sa-i strang usor aceasta intensificand gemetele care imi faceau inima sa-mi tresalte de bucurie gandindu-ma cata placere ii provacam.

Emo LoveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum