5.Bölüm

1.5K 149 41
                                    

Medya Heise Shengli. Nasıl sizce?

Önceki bölüm

Heise Shengli, efendisinin yaptıklarını tam olarak anlamasa da klanı baştan sona düzenlemeye çalıştığı belliydi. Eğildi ve görevi memnuniyetle kabul etti.
.
.
.
.
.
.
Qui Jiang, bir süre nereye gitmesi gerektiğini düşündü. Sonra klan lideri olan Qui Chen'in yanına gitmeye karar verdi.

Qui Chen, şu anda sağ kalan çocuklarından biriydi. Akıllı ve iyi bir adamdı. Ayrıca babasına derin bir sadakat ve saygı besliyordu.

Qui Jiang, çocukları arasında en çok Qui Chen'i sevmişti. Bir tek o işe yarardı. Diğerlerinin fazla da değeri yoktu. Ölen Qui Jiang'da aynı fikirde olacak ki onu klan lideri yapmıştı.

Qui Chen'in tek sorunu ne yazık ki yetişimi düşüktü. Gerçi yaşı da gençti. Daha 39 yaşındaydı.

Qui Jiang, klan liderinin odasına gitti ve sıkıntılı olan oğluna baktı. Belki de bir çocuk sahibi olmak kötü değildi. Bundan hala emin olmasa da kendi kanına ait sadık birinin varlığı fikri..

Zaman gösterecekti!

İnsanlar değişirdi!

Kimseye güven olmazdı!

-Oğlum, sıkıntılı görünüyorsun.

Qui Chen, babasını gördüğünde hemen oturduğu koltuktan kalktı ve eğilip selam verdikten sonra konuştu.

-Saygılarımı sunarım baba.

Qui Jiang, başıyla onayladı ve oğluna baktı. Saçları siyahtı. Birkaç tel beyaz da vardı. Gözleri tıpkı babası gibi buz mavisi idi. Yakışıklı bir adam olmasına rağmen yorgun görünüyordu.

-Baba...diğer klanlar ardı arkasına haber gönderiyor. Hepsi bir akbaba gibi başımızın üstünde geziniyorlar. Ne kadar acımasız olduğumuzu ve tazminat vermesi gerekenin biz olduğunu söylüyorlar.

Qui Jiang, bunu tahmin etmişti. Sıkıntılı bir iç çekti. Fakat durumdan da memnundu. Anlaşılan hiç sıkılacak zamanı olmayacaktı. Hafifçe gülümsedikten sonra oğlunun omzuna bir kaç kere vurdu ve konuştu.

-Sorun değil. Bu yaşlı adam her şeyi halledecek. Hepsine mesaj gönder. 3 gün sonra klan yaşlılarını çağır! Ayrıca ben de bir mesaj göndereceğim.

Qui Chen, babasının orta yaşlı haline derin bir şekilde baktı. Ne planladığını anlayamıyordu. Fakat babasına güveniyordu. Bir bildiği olmalıydı.

Qui Jiang, merakla sordu.

-Doğu Nehir tarikatı hakkında ne düşünüyorsun oğlum?

Qui Chen, "Doğu Nehir" tarikatını duyunca şaşırdı. Biraz endişelendi.

-Baba...o..o tarikatı neden soruyorsunuz? Orası...çok güçlü!

Qui Jiang, bir kahkaha attı. Doğu Nehir tarikatı kendi kurduğu tarikattı. Orayı bizzat güçlendirmişti. Geniş bir şekilde sırıttıktan sonra konuştu.

-Bu yaşlı adamın Doğu Nehir tarikatı ile derin bağlantıları var. Bütün zaman boyunca sakladım. Artık kozumuzu oynama zamanımız geldi! Qui klanı, küllerinden doğacak ve yükselecek!

Qui Chen, şaşkındı ve korkmuştu. Babasının ne zamandan beri büyük bağlantıları vardı?! Gerçekten de tahmin edilemez bir adamdı.

Qui Chen'in gözünde baba figürü daha da sağlamlaştı. Babasının her zaman yaşlı azgın bir aptal olduğunu düşünürdü. Fakat ona saygı da duyardı. Çünkü o babasıydı!

Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin