Önceki bölüm
Qui Chen, şaşkınlıkla babasına baktı. Neler olduğunu anlamıyordu.
-Baba! Aklından ne geçiyor? Klanlara nasıl saldırabiliriz? Hepsi şuanda hazırlıklılar! Kazanma şansımız çok az!
.
.
.
.
.
Qui Chen karşı çıksa bile en nihayetinde Qui Jiang'ın dediği olmuştu.Meydanda tam 10.000'den fazla savaşabilecek askerler vardı. Aslında daha fazla olması lazımdı fakat Qui Jiang'ın elinden geçmişlerdi.
Qui Jiang, arkasında Xue Yue, Heise Shengli, Qui Chen ile askerlere baktı ve gülümsedi.
Aslında memnun değildi. Fakat burası da küçük bir klandı. En geç 10 yıl içinde daha da güçleneceklerdi.
Buraya gelmesi ile Qui Klanı güçlenmeye mahkum olmuştu. Qui Jiang asla zayıflığı ve tehlikeyi kabul edemez ve ortadan kaldırırdı.
-Buraya gelmenizde ki sebebi biliyorsunuz! Hepiniz büyük bir iş için buradasınız. Klanlara saldıracağız. Onları yerle bir edeceğiz. Fakat öldürmeyeceğiz.
Qui Jiang'ın sözleri duyulduğunda herkes şaşkına döndü. Neden savaşmaya gidip de öldürmüyorlardı?
Askerlerin arasından bir adam tereddütle elini kaldırdı ve konuştu.
-Yaşlı Jiang, neden öldürmememiz gerektiğini anlamadım. Bize daha iyi açıklayabilir misiniz?
Qui Jiang, konuşan kişiye baktı. Cesurca fikrini belirtmesi hoşuna gitmişti. Hepsinin aklında soru işareti olduğunu biliyordu.
-Bir kaç ay önce ortaya çıkan kapıyı biliyorsunuz. Kapıya girmek için sunağın beslenmesi lazım. Şu anda oraya gitmek tehlikeli. Fakat sunağı beslediğimiz anda güvenli olacak. Kapıyı ele geçireceğiz. Bunu da klanların cesetlerini ve bedenlerini kullanarak yapacağız. Tüm hazineler bize ait olacak!
Herkes bir an dondu. Tüm vücutları titredi. Bu ne açgözlülük! Bu ne şeytani bir plandı!
Herkes, bir anlığına Qui Jiang'ın şeytanın reenkarnesi olduğuna inandı.
Bu plan mükemmeldi!
Qui Jiang, hafifçe gülümsedi. Gözleri sinsi ve kötücül bakıyordu.
-Klanların adamlarını olabildiğince etkisiz hale getirin. Yanlıklıkla öldürürseniz sorun olmaz. Şimdi size güçlendirmeler yapacağım. Korkmadan savaşın dostlarım!
Qui Jiang, ellerini kaldırdı ve havaya bir dizilim çizmeye başladı. Enerjisini kullanıyordu.
Dizilim bittikten sonra askerlerin üstüne fırlattı. Tüm askerlerin alınlarında bir dizilim belirdi. Hafif bir şekilde vücutları parladı ve söndü. Neler olduğunu anlayamadılar. Fakat eskisine göre bir farklılık olduğunu hissediyorlardı.
Bu, Qui Jiang'ın dizilimlerine ilk kez şahit oluyorlardı.
Qui Jiang, bir dizilim daha çizmeye başladı. Enerjisini hızla tüketiyordu. Tek başına kendisine yapsaydı sorun olmazdı. Fakat bu kadar askere yaptığı için enerjisi tükenme aşamasındaydı.
Yine de seviye atlamasından ötürü ikinci dizilimi de yapmayı başardı ve onu askerlere yolladı. Bu sefer tam da göğüslerine bir damga gibi vurulmuştu.
-Bu iki dizilim sizi daha güçlü hale getirdi. Birincisi, gücünüzü ikiye katladı. Diğeri ise rakibinizden bir miktar enerji çalabilmenizi ve onunla iyileşmenizi sağladı. Ölümleriniz kabul edilemez! Başarı mutlaka olmalı!
Qui Jiang, körü körüne o kadar klana saldıracak değildi. Elbette bir planı vardı. Askerlere söylemese de bu ikinci dizilim, yok olduğunda askerlerin aldığı enerjiler Qui Jiang'a gelecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]
FantasyBen, mükemmel ölümsüz! Gerçek anlamda ölümsüzdüm! Rüya gibi bir yaşantım vardı. Henüz 5 yaşındayken gelişim yapmaya başlamıştım. 13 yaşındayken yaşıtlarımı çoktan geçmiş ve eski nesile yaklaşmıştım. 20 yaşındayken eski nesli geçmiştim. 43 yaşındayke...