18.Bölüm

885 104 11
                                    

Önceki bölüm

Ondan sonra kendi aralarında bir bütünlük oluşacak ve Qui Klanına enerji gönderecekti.

Qui Jiang'ı çok yoğun zamanlar bekliyordu.

Bu daha hiçti!
.
.
.
.
.
Qui Jiang, iki gün boyunca odasında kaldı. Enerji dizilimini hallettikten sonra da Heise Shengli'yi çağırmış ve gerekli yerlere gömmesini söylemişti. Daiyu Zixin ise kendi halinde takılıyordu. Olabildiğince Qui Jiang'dan kaçmaya çalışıyordu.

Qui Jiang, sıkıldığını hissettiği anda hemen Daiyu Zixin'in yanında bitiyor ve alay edip taciz ediyordu. Haliyle de Daiyu Zixin'in kaçması normaldi.

Fakat bu sıralar Qui Jiang, Daiyu Zixin'i rahat bırakmıştı. Zaman geçmişti. Belki de gelişim yapmalıydı. Fakat öncelikle bir sonra ki klana saldırmalıydı.

Qui Jiang, Doğu Nehir Tarikatı ile iletişim kurmaya çalışmıştı. Aldığı tek yanıt ise kesik kesik gelen bir cevaptı.

-Yoldayız.. 2 hafta içerisinde geleceğiz!

Qui Jiang, daha fazla şey öğrenmeye çalışsa da Tarikat ile Qui Klanı arasında ki mesafe çok uzaktı. Sık sık portal kullanılıyordu.

Bu portalların bazen tamir edilmesi ve yenilenmesi gerekiyordu. Bu yüzden de Doğu Nehir tarikatı hemen gelememişti.

Qui Jiang, Daiyu Zixin ve Heise Shengli'yi de aldı ve bir sonra ki klana gitti. Sabaha yakın bir zamanda geri döndü. Qui Klanı yine zenginleşmişti. Ayrıca nüfuzu da artmıştı. Çoğunluğu çocuktu.

Fakat bu pek de önemli değildi. Genç nesil umut demekti. 10 yıl içerisinde çok güçlenmiş olacaktı.

Qui Jiang, gerekli ayarlamaları yapmıştı. Artan işçi sayısı ile de yeni evler yapılmıştı. Çocuklar kendi yeteneklerine göre evlere yerleştirilmişti.

Beyaz renkli evler, Beyaz yeteneğe sahip çocukların kaldığı evlerdi ve işçi takımıydı. Yeni şeyler öğreniyorlardı.

Sarı renkli evler de işçilere aitti. Onlar az da olda gelişim için kaynak alıyordu.

Yeşil renkli olanlar, sıradan asker olarak yetiştiriliyordu. Mavi renkli olanlar da orta düzey askerler olacaktı. Onların kaynakları yüksekti.

Turuncu renk yeteneğe sahip olanlar ise komutan oluyordu. Stratejist olarak da yetiştirilenler vardı.

Bu çocukların içinde suikastçı olanlar da vardı. Yani Heise Shengli'nin rehberliğinde uygun yeteneklerle eğitiliyorlardı.

Qui Jiang, şu ana kadar sadece 16 kırmızı yetenekli çocuk toplamıştı. Bu çocuklar, Klanın en önemli insanlarından biri olacaktı. Büyük miktarda kaynak alıyorlardı. Yaşlandıkları zaman ise Yaşlı pozisyonu onları bekliyordu.

Qui Jiang, bu çocukları günde 1 saatliğine görüyor ve onlara rehberlik ediyordu. İçlerinde en yüksek kırmızı-3 idi.

Daha fazlası yoktu!

Qui Jiang, yine de umudunu kaybetmek istemiyordu. Bir gün mor ve siyah renk yeteneğe sahip olanları da bulacaktı. Sadece zaman gerekiyordu.

Para artıyordu. Fakat aynı zamanda su gibi harcanıyordu. Bu kadar kişinin masrafı başka türlü karşılanmazdı.

Klanda artan enerji sayesinde gelişimi artanlar da olmuştu. Bu büyük bir mutluluktu.

Klanda çok fazla insan vardı. Eskiden olduğu gibi nadiren insanlara rastlamıyordun. Adım attığın her yerde çocuk vardı. Haliyle yeni bir sorun ortaya çıktı.

Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin