Önceki bölüm
Qui Chen, başını salladı ve odadan hızla ayrıldı. Şimdide Qui Jiang ve Doğu Nehir Tarikatının önemli üyeleri kalmıştı.
-Siz piçler...benim yokluğumda ne yapıyorsunuz? Daha kurucunuzu bile tanıyamıyor musunuz?
.
.
.
.
.
Doğu Nehir Tarikatında ki kişiler bir anda ayağa kalktılar. Yüzlerinde şok ve inanamaz bir ifade vardı.Cheon Hufang, hızla eğildi ve konuştu.
-Kurucu Jiang...sizin...öldüğünüzü sanmıştık. Hatta bir cenaze bile düzenledik. Fakat bir kaç hafta önce bize kurucudan mesaj geldi. Sahte olduğunu düşündük. Fakat önemli bir konu olduğu için görmeye geldik.
Lean da hızla eğildi ve konuştu.
-Usta...ölemediğiniz için gerçektende çok mutluyum. Fakat...bu sizin vücudunuz değil. Ne yaptınız usta?
Qui Jiang, gülümsedi. Bacak bacak üstünde attı ve konuştu.
-Ah sadece sıkılmıştım. Bu yüzden de kendi ruhumu çıkartıp bu bedene geldim. İyi görünüyorum değil mi piçler! Söylesenize lan!
Tüm Doğu Nehir Tarikatı üyeleri hep bir ağızdan bağırdılar.
-Usta çok iyi görünüyor! Tebrikler usta!
-Güzelliğiniz perileri bile kıskandırabilir!
-Usta binlerce yıl yaşayacak, ölümsüzler alemine tekrar ulaşacak!
Qui Jiang, hızla bağırdı.
-Kesin Lan! Yeter! Bir şeyin de bokunu çıkartmayın!
Qui Jiang, bağırsa da aslında yüzünde büyük bir sırıtma vardı. Açıkça çok hoşlanmıştı. Zaten iltifatı kim sevmezdi ki?
-Yeni bir haber var mı? Ya da eğlenceli bir şeyler.
Grup bir süre sessiz kaldıktan sonra Lean konuşmaya başladı.
-Usta...bir adam geldi. Tam 1 yıl önce. İsmi de...Shi Bai'er idi. Hamile kalmanın yolunu bulduğunu söyledi. Biz inanmadık ve kovduk. Sizin öldüğünüzü de kimseye söylemedik. Adam bir türlü vaz geçmedi. Senin sevgilin olduğunu iddia etmeye devam etti.
Qui Jiang, bir anda kahkaha attı. Öylesine takıldığı adamlardan biriydi. Fakat açgözlü bir piçti. Tek iyi özelliği oldukça güzel görünmesiydi. Ona, "Eğer hamile kalabilirsen seninle evlenirim ve sana istediğin kadar kaynak veririm" demişti.
Qui Jiang, sadece saçmalıyordu ve eğleniyordu. Erkekler hamile kalamazdı. Ona boşa ümit vermiş ve başından savmıştı. Şimdi o tekrar ortaya çıkmıştı.
-Hahahaha....bu çok komik! Bunu nasıl başarmış? Size bir kanıt gösterdi mi?
Qui Jiang'ın yüzünde bir gülümseme vardı. Eğlendiği çok açıktı. Bu konu da ilgisini çekmişti. O zamanlar tarikattan olan yaşlı adamların çocuklarını görünce biraz kıskanmıştı. Bu adam da tam zamanında gelmişti.
Şu anda Qui Jiang, istemediği kadar çocuğa sahipti. O yüzden de umursamıyordu. Fakat yine de ilgisini çekmişti.
Lean, bir süre tereddüt ettikten sonra konuştu.
-Yok bir kanıt göstermedi. Size göaterecekmiş. Biz biraz kaynak verip gönderdik.
Qui Jiang, başını salladı ve onayladıktan sonra ayağa kalktı ve konuştu.
-Benimle gelin. Size güzel bir şeyler göstereceğim.
Grup kafasını salladı ve Qui Jiang'ı takip etmeye başladılar. Neler göreneklerini düşünüyorlardı. Kurucu hakkında...sadece tuhaf ve kesik kollu iki kelime onu iyi açıklayabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]
FantasyBen, mükemmel ölümsüz! Gerçek anlamda ölümsüzdüm! Rüya gibi bir yaşantım vardı. Henüz 5 yaşındayken gelişim yapmaya başlamıştım. 13 yaşındayken yaşıtlarımı çoktan geçmiş ve eski nesile yaklaşmıştım. 20 yaşındayken eski nesli geçmiştim. 43 yaşındayke...