12.Bölüm

1K 121 26
                                    

Önceki bölüm

Çocuklardan, alıp kaçmayı ya da satmayı düşünenler hemen bu düşüncelerinden vaz geçtiler. Qui Jiang, oldukça korkutucu idi.
.
.
.
.
.
Qui Jiang, çocukları gönderdikten sonra biraz düşündü. Sonra bütün çocukları tek seferde halletmeyi planladı. Aslında sonra ki çocuk grubu yarın gelecekti. Bütün kitapları ve hapları halledemeyeceğini düşündüğü için bu şekilde yapmıştı.

Fakat hallolmuştu. Bu yüzden de hepsini halledip kütüphaneye gitmeyi planlıyordu.

-Shengli, bütün ölçülen çocukları çağır. Beyazlar dışında.

Heise Shengli, başını salladı ve hızla ayrıldı. Hizmetçileri bulmaya gidiyordu. Klanda çok fazla çocuk vardı. Hepsini toplamak biraz zaman alacaktı.

Qui Jiang, bu kararı yeni almıştı. Hepsini tek seferde halledip bitirmek en mantıklısı idi. Ayrıca onları birer bölüme ayıracaktı. Klanda halletmesi gereken milyon tane mesele vardı. Düzen oluşturmak kolayca yönetmenin ilk adımıydı.

Qui Jiang, herkes gittikten sonra beklemeye başladı. Bir yandan da düşünüyordu. Klanda ki tek yaşlı değildi. Onlarla da görüşmeliydi. Ayrıca kütüphaneyi de baştan sona okumalıydı.

2 gün içinde diğer klanlar da gelecekti. Ayrıca Doğu Nehir Tarikatıda gelecekti. Kendi tarikatının adamlarının kalması için bir yer ayarlamalıydı.

Qui Jiang, ayrıca bir çift yüzük de yapmalıydı. Aslında yüzükler zaten vardı. Zamanında öldürdüğü bir çifte aitti. Bu onun için daha kolaydı. Sıfırdan bir yüzük yapmak için zamanı da enerjisi de yoktu.

Qui Jiang, elinde ki Daiyu Zixin'i nasıl kullanması gerektiğini de düşünüyordu. Yapacağı çok fazla iş ve gideceği çok fazla yer vardı.

Qui Jiang, tüm bu işleri en kısa sürede halledebilseydi, mükemmel olurdu. Meşgul olmayı gerçekten de özlemişti. Mutluydu.

Qui Jiang, bir saate yakın süre sonunda tüm öğrencilerin toplandığını gördü. Hepsini renklerine göre ayırdıktan sonra aynı kuralları tekrar etti ve gerekli olan eşyaları verdi.

Qui Jiang, haftadan itibaren bu çocuklarla da ilgilenecekti. Beyazlar geldikten sonra sarılarla ilgilenecekti.

Her grupla sadece 4 saat çalışacaktı. Ayrıca onlara birer kıyafet seti de hazırlattıracaktı.

Yani Qui Klanının terzilerine hazırlattıracak ve çocuklara verilecekti. Qui Klanı tamamen yeni bir döneme girmişti.

Qui Klanı, Qui Jiang sayesinde yükselmesi yakındı.

Qui Jiang, işlerini hallettikten sonra hemen kütüphaneye gitmedi. Düşündüğü işleri halletmesi için doğru insanlara gitti ve emirlerini verdi.

Her şeyi hallettikten sonra kütüphaneye gitti. Gecenin ilerleyen saatlerine kadar kitap okudu. 7 kitaplık daha bitmişti. İlk kattaki tüm kitapları okuması zaman alacaktı. Fakat bu önemliydi.

Qui Jiang, uzun süre kitap okuduktan sonra evine geri döndü ve yattı.

Daiyu Zixin, kendi kendine düşünüyordu. Qui Jiang, bu aralar çok meşguldü. Canı sıkılıyordu ve yapacak bir şey de bulamıyordu.

Daiyu Zixin, yanında yatan ve arada horlayan Qui Jiang'ı hafifçe dürttü. Fakat Qui Jiang, uyanmak yerine arkasını döndü ve uyumaya devam etti.

-Siktir! Götünü devirip yatmaktan başka bir işe yaramıyorsun!

Daiyu Zixin, sıkıntıdan patlayacaktı. Fakat evlenmeden de yaşlılar meclisinin yanına geri dönemezdi. Burada sıkıntıdan ölmek mümkündü.

Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin