31.Bölüm

788 88 62
                                    

Önceki bölüm

Qui Jiang, arta kalan enerjiyi dantianına gönderdi ve gelişim yapmaya devam etti.

Ömrünün 100 yılını kurtarmıştı. Gelecekte sürekli haplarla kendisini desteklemesi gerekecekti. Fakat bu sağlıksız bir yoldu. Çünkü hapların sürekli kullanımı etkisini azaltacaktı.
.
.
.
.
.
Qui Jiang, sabahın geç saatlerine kadar vücudunun durumunu düzeltmek için çaba harcamıştı. Heise Shengli ile yaptığı en az iki haftalık yoğun seks yüzünden dışarıya belli etmese de bazı yerleri aşırı acıyordu.

Öyle ki oturmak bile çok acı vericiydi.  Fakat bundan zerre pişmanlık duymuyordu. Tekrar aynı zevki yaşamak için üstünden zaman geçmesi ve iyileşmesi gerekliydi. Ayrıca gidecek olan yang enerjisini de toparlaması gerekiyordu.

Sırf harika bir seks için hırslarından ve potansiyelinden vaz geçecek biri değildi. Çok fazla hırsı vardı. Bu hırslarını gerçekleştirmesi için de güçlenmesi şarttı.

Aşırı yang kaybının sayılamayacak kadar çok zararı vardı. Ömrünün azalması ve erkekliğinin gitmesi sadece ufak şeylerdi.

Qui Jiang, gelişimi durdurdu. Şu anda en iyi durumunda olmasa da iyi durumdaydı. Derin bir iç çektikten sonra yerinden kalktı ve evden ayrıldı. Meydanda bir çok kişi onu bekliyordu.

Artık kapıya gitme zamanı gelmişti. Bu çok önemli bir andı. Herkes sabahın ilk ışıklarından beri onu bekliyordu.

Qui Jiang, hafifçe gülümsedi. Gerçekten de herkes buradaydı. Xue Yue, Heise Shengli, Qui Chen, Doğu Nehir Tarikatı hatta yaşlılar ve Qui Mengji bile Qui Jiang'ı bekliyordu.

Xue Yue'nin morali biraz bozuk gibiydi. Yüzü düşmüştü. Gözleri buz gibiydi. Heise Shengli ise utanmış ve rahatsız duruyordu. Qui Jiang'ın yüzüne bile bakamıyordu. Fakat ara sıra gözlerini yerden kaldırıp ufak bakışlar atıyordu.

Heise Shengli, Qui Jiang'ın gayet iyi durumda olduğunu görünce derin bir nefes vermişti. Gerçekten de huzursuzdu ve nasıl özür dileyeceğini düşünmekten uyuyamamıştı.

Qui Jiang, herkese bir bakış attıktan sonra konuştu.

-Kapıya gideceğiniz için heyecanlı mısınız?

Herkes başlarını salladılar ve onayladılar. Gerçekten de heyecanlıydılar. Büyük beklentileri vardı.

Qui Jiang, parmağını uzattı ve Qui Chen'i, Qui Mengji'yi ve yaşlıları işaret edip konuştu.

-Sizler kapıya gidemezsiniz.

Yaşlılar bunu duyunca bir anda yüzleri düştü ve sinirle bağırdılar.

-Neden biz de gelemiyoruz? Bizim diğerlerinden ne eksiğimiz var?

-Biz de gelmek istiyoruz!

-Sen gidiyorsunda biz neden gidemiyoruz?

Qui Mengji de yüzünü buruşturdu ve yalvarır gözlerle bakıp konuştu.

-Babacığım ben neden gidemiyorum? Gelmek istiyorum.

Qui Jiang, derin bir nefes verdi ve eliyle alnına vurup konuştu.

-Mengji, sen gidemezsin çünkü zayıf ve küçüksün. Orada seni koruyamayabilirim. Kısacası.. Büyüde de gel velet!

-Chen'er, sen klan lideri olarak büyük bir önem taşıyorsun. Bir lider olarak önemli olmadıkça klandan ayrılamazsın. Evet aklından geçeni biliyorum. Fakat sen olmazsan benim yokluğumda tüm büyük işlerle kim ilgilenecek?

-Siz yaşlılar da klan için çok önemlisiniz. Büyük işlere bakıyorsunuz. Klan küçüklerini ve klanı korumak sizin ellerinizde.

-İşte bu yüzden bir yere gidemezsiniz! Siz olmazsanız üstümüze kurt sürüleri doluşur ve boşluktan yararlanırlar.

Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin