Medya Xue Yue. Çok iyi değil mi?🤤
Önceki bölüm
Hapı ağzına attı ve bekledi. Hap, vücutta çözüldükten sonra kaybolan kan miktarı yavaşça yenilenmeye başladı. Bir kaç dakika içinde Qui Jiang, eskisi gibiydi.
Tamamen yenilenmişti!
.
.
.
.
.
Bir kaç günlük yolculuktan sonra Qui Klanına ulaşmaya çok yaklaşmışlardı.Qui Jiang'ın keyfi pek de yerinde değildi. Daiyu Zixin, bir anda ortadan kaybolmuştu. Bir veda bile etmemişti.
Daiyu Zixin'in yerine Xue Yue geçmişti. Bu durum her ne kadar Heise Shengli'yi memnun etse de "gelen, gideni aratır" diye bir söze vardı.
Heise Shengli, Daiyu Zixin'in gitmesini memnuniyetle karşılamıştı. Fakat Xue Yue'den hoşlanmamıştı. Ondan ürkmüştü. İnsanları birer mumyaya çevirdiğini görmüştü.
Ortam oldukça gergindi. Fazla kimse konuşmuyordu.
Qui Mengji, mutsuz bir sesle konuştu.
-Babacım, neden Daiyu Zixin ayrıldı? Bizimle kalsa olmaz mıydı?
Qui Jiang, bin kere duyduğu soruyu tekrar cevapladı.
-Sana söyledim ya! İşi varmış gitti.
Qui Mengji, somurttu. Yanaklarını şişirdi ve kaşlarını çattı.
-Bu ne işiymiş? Geri dönecek mi? Yoksa...eşinin yanına mı gitti?
Qui Jiang, gözlerini devirdi ve konuştu.
-Bak küçük kız, gideni umursamayacaksın. Yoksa üzülen sen olursun. Sakın ağlamaya kalkma!
Qui Mengji, kollarını birleştirdi ve tek kaşını kaldırıp dilini çıkarttı.
-Gitme deseydin gitmezdi. Ayrıca onun gibi yakışıklı biri zor bulunurdu. Çok havalıydı. Sen de üzülüyorsun değil mi?
Qui Jiang, eliyle başını ovuşturdu. Başı ağrımaya başlamıştı. Neden üzülecekti ki? Ona neydi ki? Sadece bir kaç gündür tanıyordu. Onunla yatmamıştı bile. Eh, onunla uğraşmak eğlenceliydi. Fakat bu kadar..
-Burada yakışıklı olan çok fazla erkek var. Baban da çok yakışıklı. Heise Shengli de yakışıklı ve...Şu pis adam da yakışıklı.
Qui Mengji, bir alıcı esas ile Xue Yue'yi baştan sonra inceledikten sonra Heise Shengli'yi de inceledi ve parmakla gösterip konuştu.
-O adam fazla korkutucu! Onu istemiyorum. Benim kanımı da emer. Diğeri de köle. Onu da istemiyorum.
Qui Jiang, kaşlarını çattı. Bu biraz ağır olmuştu. Hadi Xue Yue neyse de Heise Shengli çok faydalı biriydi. Ayrıca o, adamlarını ezdiren biri değildi.
-Küçük kız, Shengli'den özür dile. O faydalı biri.
Xue Yue, hafifçe gülümsedi ve alınmış gibi yapıp konuştu.
-Hadi ama, o kadar da korkutucu değilim. Ayrıca neden özür alan ben değilim?
Qui Jiang, aşağıya baktı ve klanı gördüğü anda sevindi.
-Geldik. Hadi aşağı inelim.
Bu şekilde bu sohbet de kapanmıştı. Sihirli hayvanlar aşağı indi. Herkes toprağa tekrar ayak bastı. Çocuklar, uzun zaman sonra klana geldiklerine sevinmişti. Bir çok yeni yüz vardı.
Qui Jiang, hemen Qui Mengji'yi kucağından indirdi ve konuştu.
-Benim işlerim var. Arkadaşlarının yanına git. Shengli, sen de çocukların yeteneklerini ölç ve ayarlamaları yap.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]
FantasyBen, mükemmel ölümsüz! Gerçek anlamda ölümsüzdüm! Rüya gibi bir yaşantım vardı. Henüz 5 yaşındayken gelişim yapmaya başlamıştım. 13 yaşındayken yaşıtlarımı çoktan geçmiş ve eski nesile yaklaşmıştım. 20 yaşındayken eski nesli geçmiştim. 43 yaşındayke...