16.Bölüm

990 106 51
                                    

Önceki bölüm

Qui Jiang, yüzüğünden yaşlı kimliğini Daiyu Zixin'e uzattı ve odadan hızla çıkan Daiyu Zixin'in arkasından bağırdı.

-Fazla geç kalma! Daha oyun oynayacağız!
.
.
.
.
.
.
Qui Jiang, zili çalıp Heise Shengli'yi çağırmıştı. Sıcak bir banyonun keyfini sürdüğü esnada konuştu.

-Shengli, bir oyun oynayacağım. Sen de bana katılmak ister misin?

Heise Shengli, efendisine tuhaf bir şekilde baktı. Ne tür bir oyun oynayacaktı yine?

-Siz nereye, ben de oraya efendim. Sizin sadık kölenizim.

Qui Jiang, gülümsedikten sonra konuştu.

-Shengli, istediğin bir şey varsa bana kesinlikle söyle. Senin için yerine getireceğim. Kadın, para, güç...fark etmez..

Heise Shengli, biraz düşündükten sonra konuştu.

-Şey...yeni aldığınız çocuklarla ben ilgilenmek istiyorum. Onları düzgünce eğiteceğim.

Qui Jiang, kendisine ekstra iş isteyen Heise Shengli'ye şaşkınca baktı. Biraz fazla sadık değil miydi? Fakat bu isteği iyiydi. O çocuklarla birinin ilgilenmesi gerekiyordu. Onları anlayabilen biri olmalıydı.

-Tamam Shengli, onları sana bırakıyorum. Sadece yeteneği olanları gelişime başlat. Diğerlerini de inşaat, temizlik, terzilik gibi görevlere ata. Bunun için sana tam yetki veriyorum.

Heise Shengli, sakince gülümsedikten sonra konuştu.

-Teşekkürler efendim. Bana güvenin.

Qui Jiang, derin bir iç çektikten sonra konuştu.

-Diğer klanlara kanlı bir ziyaret yapacağım. Orada ki çocukları ve işçileri hatta her şeylerini alacağım. Bana katıl!

Heise Shengli, bunu az çok tahmin etmişti. Başını salladı ve onayladı. Öldürmekte hiçbir sorunu yoktu. Gayet rahattı.

Qui Jiang, iyi ve uzun süren bir banyodan sonra üstüne yeni kıyafetler giydi. Daha sonra odasından çıktı ve kütüphanede ki Daiyu Zixin'in yanına gitti. Arkasından da Heise Shengli geliyordu.

Heise Shengli, sesini düzeltti ve konuştu.

-Efendim, klanlara üç kişiyle mi saldıracağız? Hemen şimdi mi?

Qui Jiang, başıyla onayladı ve konuştu.

-Doğru, onlara hazırlanmak için zaman vermeyeceğiz. Üç kişi yeteriz. Biz hepimiz yarım yıldızlıyız. Bizle beraber toplam da 21 klan var. Bir sorun olursa da Daiyu Zixin'i kullanırım. Heheheh..

Heise Shengli, başına salladı. Fakat 20 klana da bir anda saldırmak imkansız gibiydi. En fazla iki klanla ilgilenebilirlerdi.

Qui Jiang, derin bir iç çekti. Bu doğu nehir tarikatı neden gelmiyordu? Çok geç kalmışlardı!

-Saygısız veletler! Asla beni dinlemiyorlar! Onlara yapacağımı biliyorum.

Qui Jiang'ın kendi kendine söylenmesini Heise Shengli duymuştu. Fakat kimden bahsettiğini bilmiyordu. Belki de diğer klanlardan bahsediyordu. Onlarda efendisine saygı duymuyordu.

Qui Jiang, kütüphanenin içine girdiği anda kütüphane görevlisi endişeyle kitaplıklardan birine sarıldı ve konuştu.

-Yaşlı Jiang, asla çıkmayacağım! Beni evimden ayrı tutmayın!

Qui Jiang, tuhaf bir şekilde kütüphane görevlisine baktı. Onu dışarı göndereceğini sanmış olmalıydı.

-Endişe etme. Sadece birini almak için geldim. Bugün başka işlerim var.

Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin