Önceki bölüm
Qui Jiang, derin bir iç çekti ve üstünü giyinip toplantı odasına doğru gitmeye başladı.
.
.
.
.
Qui Jiang, toplantı odasına gittiğinde ortamın gergin olduğunu gördü. Odada 41 kişi vardı. 20 diğer klanların temsilcileri ve 21 kişide kendi klanının insanları. 20'si yaşlı ve biri de klan lideri Qui Chen.Qui Chen, hemen oturduğu lider koltuğundan kalktı ve eğilip konuştu.
-Babamı selamlıyorum. Hoşgeldiniz.
20 yaşlı da ayağa kalktı ve eğildiler.
-Klan yaşlısı Qui Jiang..
Diğer klan temsilcileri şaşkınlıkla Qui Jiang'a baktılar. Gençleştiği haberleri gelmişti fakat bu kadarını da beklemiyorlardı. 20'lik genç bir adam gibiydi.
Qui Jiang, eliyle ayaktakilere oturmalarını işaret etti ve kendisi de klan lideri koltuğuna, en başa oturdu. Ellerini birleştirdi ve konuştu.
-Buraya neden geldiğinizi biliyorum.
Bir klanın temsilcisi öfkeyle ayağa kalktı ve ellerinde ile Qui Jiang'ı işaret edip bağırdı.
-Seni ihtiyar sapık! Kardeşimi öldürmeye nasıl cüret edersin?
Qui Jiang, oturduğu koltuğa yaslandı ve rahat bir tavırla konuştu.
-Senin kardeşin de kimdi? Bir çok kişiyi öldürdüm.
Qui Jiang'ın alayım adamı kışkırtmıştı. Kollarını salladı ve tıslar gibi konuştu.
-Seni...kardeşimi nasıl hatırlamazsın? Ablam, senin eşindi! Wen Gui!
Qui Jiang, umursamaz bir bakış attı ve konuştu.
-Hım, pek çıkartamadım. Seni öldürürsem, o çok sevdiğin ablanın yanına gidersin. Ne dersin?
Qui Jiang, alay etse de gözleri soğuktu. Tehdit etmek sorun değildi. Bu genç velet, ona bağıramazdı!
Diğer klanların temsilcileri de ayağa kalktı ve öfkeyle bağırdılar.
-Bizden para istemeye utanmıyor musun? Hem akrabalarımızı öldürdün hem de tazminat istiyorsun! Utanmaz piç!
Qui Jiang, ellerini sertçe masaya vurdu ve enerjisini yayıp bağırdı.
-Sessizlik!
Qui Jiang'ın yaydığı enerji, büyük bir baskıyla beraber geldi. Odada ki insanların nefes almasını zorlaştırdı.
İnsanlar, Qui Jiang'ın sadece gençleşmediğini aynı zamanda güçlendiğini de anladılar. Bu oldukça şaşırtıcıydı. Öyle ki resmen bir koca alem ve bir kaç küçük seviye atlamıştı
Bir seviye atlamak bile ileriki alemlerde günler, hatta aylar ve yıllar alıyordu.
Qui Jiang, alayla güldü ve konuştu.
-Size bir teklifim var. Bizim klanımızın altına girin, bağlılık yemini edin ve bana borcunuzu ödeyin!
Qui Jiang, resmen "benim kölem olun" teklifi yapmıştı. Bunu kolay kolay kimse kabul etmezdi ki Qui Jiang'ın amacı da buydu. Onları kışkırtmak ve yutmak için bir sebep!
Temsilciler, öfkeyle bağırdılar.
-Bu saçmalık!
-Kölen olmamızı mı istiyorsun?
-Seni delirmiş ihtiyar!
-Hayatta olmaz!
Qui Jiang, bunu bekliyordu. Güçlü bir sesle konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adventures of an old man [BL] [BİTTİ]
FantasyBen, mükemmel ölümsüz! Gerçek anlamda ölümsüzdüm! Rüya gibi bir yaşantım vardı. Henüz 5 yaşındayken gelişim yapmaya başlamıştım. 13 yaşındayken yaşıtlarımı çoktan geçmiş ve eski nesile yaklaşmıştım. 20 yaşındayken eski nesli geçmiştim. 43 yaşındayke...